۱ آبان ۱۴۰۳، ۱۶:۵۵

شهردار اراک خبر داد؛

توسعه زیرساخت‌های ورزشی زمینه ساز افزایش نشاط اجتماعی شهروندان

توسعه زیرساخت‌های ورزشی زمینه ساز افزایش نشاط اجتماعی شهروندان

اراک- شهردار اراک گفت: توسعه زیرساخت‌های ورزشی زمینه ساز افزایش نشاط اجتماعی شهروندان به ویژه جوانان است.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا محمودی ظهر سه شنبه در آئین بهره برداری از پنج طرح ورزشی و فرهنگی شهر اراک اظهار کرد: برای افتتاح این طرح‌ها، ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه صرف شد.

وی افزود: این طرح‌ها شامل ۲ زمین چمن در کوی رضوی و شهرک ابوالفضل، ۲ زمین والیبال و بسکتبال در کوی هجرت و شهرک رضوی و یک فرهنگسرای چندمنظوره در کوی امام علی (ع) است.

شهردار اراک گفت: افتتاح این طرح‌های ورزشی در راستای توسعه زیرساخت‌های ورزشی شهر و افزایش نشاط اجتماعی، امکانات تفریحی و سلامت عمومی شهروندان ایجاد شده است.

وی ضمن اشاره به اهمیت گسترش فضاهای ورزشی برای شهروندان افزود: پروژه زمین ورزشی شهرک گردو با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است.

محمودی گفت: زمین‌های چمن ورزشی با ایجاد فضایی امن و مناسب برای فعالیت‌های ورزشی جوانان و خانواده‌ها، گامی مؤثر در جهت بهبود سلامت عمومی و افزایش نشاط اجتماعی می‌باشد.

شهردار اراک عنوان کرد: امیدواریم با افتتاح چنین طرح‌هایی، بتوانیم زمینه پیشرفت و پرورش استعدادهای ورزشی را فراهم کنیم.

محمودی افزود: پارک مجاور زمین چمن‌های ورزشی شهر اراک نیز از لحاظ جدول بندی و نورپردازی فضاسازی و همچنین زمین والیبال و بسکتبال نیز جانمایی شده است.

وی تصریح کرد: شورای ششم با برنامه ریزی مناسب در راستای طرح محله محوری، توسعه ورزش‌های عمومی و تقسیم عادلانه امکانات در سطح شهر مبادرت ورزیده و شهر اراک تا سال ۱۴۲۰ با همکاری همشهریان به بهترین شکل طراحی خواهد شد.

شهردار اراک با اشاره به ایجاد مجتمع‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در شهدای کوی امام علی (ع) اراک نیز گفت: وجود چنین مراکزی در محله‌های کمتر برخوردار بسیار ارزشمند و تأثیرگذار است.

محمودی افزود: مردم خودشان همواره در راستای ساماندهی اقدامات و فعالیت‌های فرهنگی تلاش می‌کنند و همواره پای کار هستند و مدیران شهرداری و شورای شهر فقط تسهیلگری می‌کنند.

توسعه زیرساخت‌های ورزشی زمینه ساز افزایش نشاط اجتماعی شهروندان

توجه ویژه دین اسلام به مقوله ورزش

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اراک نیز در این آئین گفت: دین اسلام توجه ویژه ای به ورزش دارد و این مهم بر اهمیت ورزش می‌افزاید.

داود قربانی بیان کرد: شورای ششم تلاش بسیاری در راستای توجه به نقاط مختلف شهر داشته و در این راستا ۱۰ زمین ورزشی و طرح‌های فرهنگی مختلف را به نتیجه رسانده است.

وی گفت: در هفته فرهنگی اراک شاهد فعالیت‌های گسترده‌ای هستیم که افتتاح پروژه‌های فرهنگی و ورزشی از جمله این برنامه‌ها است.

کد خبر 6265408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha