۲۵ بهمن ۱۳۸۷، ۱۲:۴۸

انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه کاشان و پژوهشکده رنگ

انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه کاشان و پژوهشکده رنگ

مدیر گروه همکاری‌های علمی و بین‌المللی دانشگاه کاشان از انعقاد قرارداد همکاری این دانشگاه با پژوهشکده صنایع رنگ ایران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر دکتر جواد صفایی قمی هدف از انعقاد این تفاهم نامه را همفکری و همکار‌یهای آموزشی، پژوهشی و فناوری ذکر کرد و گفت: استفاده مطلوب از تواناییهای پژوهشکده و دانشگاه جهت اجرای پروژه های پژوهشی و کاربردی مورد نیاز، برگزاری نشستهای علمی مشترک و تبادل افکار، اطلاعات و تبادل اسناد و مدارک علمی و استفاده از تجهیزات پژوهشی مشترک از موضوع های این تفاهم نامه است.

وی افزود: با امضای این تفاهم نامه‌ عناوین پژوهشی پیشنهادی و توافق شده طرفین در اولویت قرارمی ‌گیرد و پروژه های پژوهشی به صورت مشترک اجرا می ‌شود.

صفایی دعوت از متخصصین برای حضور در سمینارهای علمی، دوره های آموزشی و فناوری، ‌انتشار مقالات علمی حاصل از نتایج پروژه های پژوهشی مصوب با نام مشترک دانشگاه و پژوهشکده و فراهم کردن امکان بازدیدهای علمی محققین و متخصصین را از دیگر موارد همکاریهای مشترک میان دانشگاه کاشان و پژوهشکده صنایع رنگ ذکر کرد.

مدیر گروه همکاری های علمی و بین ‌المللی دانشگاه کاشان ادامه داد: با امضا این تفاهم نامه همکاری اعضای هیئت علمی و متخصصین و ارائه خدمات علمی، آزمایشگاهی و تجهیزات تحقیقاتی مورد نیاز برای پروژه های پژوهشی اجرا می ‌شود.

به گفته وی این تفاهم‌ نامه که در هفت ماده و 21 بند در دو نسخه امضاء شده به مدت پنج سال اعتبار دارد و در صورت رضایت طرفین قابل تمدید است.

کد خبر 833060

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha