۷ شهریور ۱۳۸۸، ۱۵:۵۶

80 طرح به مناسبت هفته دولت در استان کرمانشاه به بهره برداری رسید

80 طرح به مناسبت هفته دولت در استان کرمانشاه به بهره برداری رسید

کرمانشاه - خبرگزاری مهر: در ششمین روز از هفته دولت 80طرح و پروژه در شهرستانهای مختلف استان کرمانشاه به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر در کرمانشاه، همزمان با هفته دولت بهره‌برداری از 23 طرح و پروژه عمرانی، آموزشی، خدماتی و مخابراتی امروز با حضور معاون عمرانی استاندار در شهرستان سنقر و کلیایی آغاز شد.

 

افتتاح پنج سامانه BTS( سامانه تقویت آنتن تلفن همراه)، هفت سامانه BTS طرح GSM روستایی، هفت دفتر ICT روستایی، واگذاری تلفن خانگی به 30 روستا و کابل‌کشی فیبر نوری از مهمترین طرح‌هایی بودند که امروز با حضور محمد حسین جوانمردی معاون استاندار و مسئولان محلی در سنقر به بهره‌برداری رسید.

 

همچنین یک واحد تولید کود کامل با ظرفیت تولید پنج هزارتن کود در سال و اعتباری بالغ بر دو میلیارد و 400 میلیون ریال و اشتغالزایی 10 نفر، دبیرستان دخترانه 12 کلاسه با زیربنای دوهزار و 950 متر مربع و اعتبار هفت میلیارد و 850 میلیون ریال افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

 

معاون عمرانی استاندار کرمانشاه امروز همچنین طرح یادمان و راه دسترسی شهدای گمنام شهرستان سنقر را با اعتباری بالغ بر یک میلیاردریال افتتاح کرد.

 

معاون استاندار کرمانشاه در حاشیه افتتاح این طرح‌ها بر لزوم خدمت هرچه بیشتر به مردم به ویژه اقشار محروم شهرستان و توسعه روستاهای سنقر تاکید کرد.

 

جوانمردی شهیدان رجایی و باهنر را الگوهای راستین و ماندگار خدمت، صداقت و تلاش خواند و بر پیروی از راه و مسیر ترسیم شده آنان در ارائه خدمت به مردم تاکید کرد.

 

شش طرح عمرانی و خدماتی در جوانرود به بهره‌برداری رسید

 

همزمان با هفته دولت بهره‌برداری از ده‌ها طرح عمرانی، اقتصادی، کشاورزی و خدماتی امروز با حضور معاون سیاسی ، امنیتی استانداری کرمانشاه در شهرستان جوانرود به بهره‌برداری رسید.

 

از مهم‌ترین این پروژه‌ها می‌توان به افتتاح جایگاه گاز CNG هلانیه، احداث مخزن دو هزار مترمکعبی آب شرب جوانرود، مجتمع آبرسانی خانم‌آباد و راه آسفالته روستای خانم‌آباد اشاره کرد.

 

همچنین حضور معاون سیاسی، امنیتی استانداری کرمانشاه، نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و مسئولان محلی شهرستان جوانرود جایگاه گاز CNG هلانیه این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

 

این جایگاه با 800 متر فشار فوی شامل تجهیزات مکانی و تأسیسات برق است که در روز حداقل یکصد خودرو از آن سوخت‌گیری می‌کنند.

 

برای جایگاه سی‌ان‌جی هلانیه جوانرود با زیربنای یک هزار و570 مترمربع در مجموع یک میلیارد و 200 میلیون تومان هزینه شده است.

 

همین گزارش حاکی‌ است امروز همچنین با حضور معاون سیاسی، امنیتی استانداری کرمانشاه پروژه مهم آبرسانی مجتمع خانم‌آباد به بهره‌برداری رسید.

 

این مجتمع آبرسانی شامل 12هزار و250 متر طول لوله‌گذاری خط انتقال آب،14هزار و100 متر طول لوله‌گذاری شبکه توزیع آب، 180 متر مکعب حجم مخازن، دو باب احداث ایستگاه پمپاژ و اطاق کلریناتور، 120متر اجرای عبور لوله توسط جکینگ، 266 مورد نصب انشعابات با قطر 15 میلی متر، 26 مورد تهیه و نصب شیرآلات داخل حوضچه و مخازن،12 باب احداث حوضچه، شیرآلات و فشارشکن و 266 دستگاه منتورگذاری است که با اعتبار شش میلیارد و 270 میلیون ریال به بهره‌برداری رسید که با افتتاح آن 12روستای این شهرستان از نعمت آب شرب بهره‌مند شدند.

 

عملیات احداث مخزن دوهزار مترمکعبی آب شرب شهر جوانرود در محل آرامگاه این شهر از دیگر طرح هایی بود که امروز مورد بازدید و کلنگ‌زنی قرار گرفت.

 

برای احداث این مخزن دو هزار مترمکعبی با ساختمان اداری، کلر‌زنی و نگهبانی در مجموع850 میلیون تومان هزینه خواهد شد که 356 میلیون تومان آن در سال جاری جذب شده است.

 

همچنین امروز با حضور معاون استاندار و مسئولان محلی پروژه آسفالت راه روستایی خانم‌آباد جوانرود به طول نزدیک به شش کیلومتر به بهره‌برداری رسید که اعتبار آن 822 میلیون تومان بوده است.

 

35 پروژه عمرانی، خدماتی شهرستان دالاهو به بهره‌برداری رسید

 

بهره‌برداری از 35 پروژه عمرانی و خدماتی شهرستان دالاهو از توابع استان کرمانشاه امروز با حضور مسئولان محلی آغاز شد.

 

این طرح‌ها شامل: احداث کانال ذغال سنگ گهواره به طول یک هزار و370 متر، پرورش ماهی سردآبی، بسته‌بندی و بوجاری بذر با ظرفیت500 تن در سال، احداث سالن چند منظوره کود و سموم با ظرفیت400 تن، برق‌رسانی به روستاهای گوران‌آباد، داره‌رش، محمدسلطان و سراب‌گزن، طرح هادی روستای دوشمیان با مساحت یک‌هزار و920 مترمربع، تأسیس هشت سایت GSM، آسفالت خیابان‌های شهر گهواره به طول 25 هزار مترمربع، احداث 17 واحد مسکونی برای خانواده‌های زیر حمایت کمیته امداد امام (ره) بخش گهواره بود که با اعتبار 34 میلیارد ریال و 679 میلیون و 320 هزار ریال افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

 

شهرستان دالاهو از توابع استان کرمانشاه همچنین امروز شاهد تجدید میثاق مدیران و کارکنان دولت با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و شهدای حماسه دفاع مقدس بود.

 

جمعی از مسئولان و مردم شهید پرور دالاهو با حضور در گلزار شهدا و غبارروبی، گل افشانی و عطر افشانی مزار شهدا با آرمان‌های امام راحل (ره) و شهدای انقلاب در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی، میثاقی دوباره بسته و بیعت مجدد خود را با مقام معظم رهبری اعلام کردند.

 

مسئولان با حضور در بیت خانواده معظم شهدای کارمند شهرستان دالاهو، یاد و خاطره ایثارگران عرصه خدمت و جهاد را گرامی داشتند.

 

10 طرح عمرانی در شهرستان کنگاور افتتاح و به بهره برداری رسید 

 

10 طرح عمرانی به مناسبت هفته دولت با حضور معاون امور عمرانی استانداری، نماینده کنگاور در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسوولان ادارات در شهرستان کنگاور افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.   

 

این طرح ها شامل: آسفالت راه روستایی خلجرود، حمزآباد، محمد آباد ،کندیکله و شورچه به طول 15 کیلومتر، اجرای طرح هادی در روستای سلطان آباد، پنج طرح کشاورزی شامل 105 هکتار آبیاری تحت فشار، پرورش قارچ خوراکی به ظرفیت 38 تن در سال، پرورش مرغ گوشتی 10 هزار قطعه ای ، تجهیز و نوسازی کانال عباس آباد به طول یک هزار متر ، کلنگ زنی پارک ورودی شرقی کنگاور است.

 

در مجموع برای اجرای این پروژه ها 41 میلیارد و 380 میلیون ریال هزینه شده است.

 

شش طرح عمرانی و کشاورزی در قصرشیرین افتتاح شد

 

در ششمین روز از هفته دولت طی مراسمی با حضور استاندار کرمانشاه، نماینده مردم قصرشیرین در مجلس شورای اسلامی شش طرح عمرانی، مخابراتی و کشاورزی در مجموع با اعتبار 20 میلیارد و 750 میلیون ریال در شهرستان مرزی قصرشیرین افتتاح شد.   

 

این طرح ها شامل نصب سه ایستگاه بی تی اس تلفن همراه و اجرای دو مورد عملیات کابل کشی فیبرنوری و توسعه شبکه کابل مسی در قصرشیرین با اعتبار شش میلیارد و 300 میلیون ریال، احداث باغ و اجرای سیستم آبیاری قطره ای به مساحت 100هکتار در فاز اول گندمبان و سیستم آبیاری بارانی فاز سه گندمبان به مساحت 150 هکتار در مجموع با اعتبار هفت میلیارد و 250میلیون ریال است.

 

دیگر طرح های مورد افتتاح در این شهرستان شامل افتتاح جاده قصرشیرین به نفت شهر به طول 16کیلومتر با اعتبار دو میلیارد و 700 میلیون ریال و افتتاح پروژه آب شرب نصرآباد در سه راهی نفت شهر با خط انتقال 13کیلومتر و اعتبار دو میلیارد و 218میلیون ریال که آب هشت روستای شهرستان قصرشیرین و بخش سومار را تامین می کند، می باشد.

 

بازدید از محل های پیشنهادی منطقه ویژه اقتصادی در مسیر مرز خسروی پایان بخش برنامه های استاندار و هیات همراه به قصرشیرین بود.

کد خبر 938067

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha