۱۰ شهریور ۱۳۹۳، ۱۶:۴۸

یونسی:

مازندران جزو استانهای بلاخیز طبیعی است

مازندران جزو استانهای بلاخیز طبیعی است

ساری - خبرگزاری مهر: معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با تاکید بر لزوم پیشگیری از حوادث از مازندران به عنوان استانهای بلاخیز طبیعی یاد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا یونسی بعد از ظهر دوشنبه در کارگاه آموزشی اصول مدیریت سلامت حوادث و بلاایا بیان کرد: تاکنون بحران های زیاد از جمله برف در  غرب و سیل در شرق به وقوع پیوسته است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران با تاکید بر اینکه باید جلوی آسیب های سخت ناشی از حوادث طبیعی از طریق پدافند غیرعامل گرفته شود گفت: باید با استفاده از ابزارهای نوین برای کاهش حوادث احتمالی اقدام کنیم.

وی با بیان اینکه جهان بشری پیوسته دستخوش حوادث طبیعی که موجب بروز بحران می شود بوده است افزود: برای مقابله با این بحران ها باید از آمادگی لازم برخوردار باشیم.

یونسی بیان کرد: بشر توانسته با کمک علم بر طبیعت تسلط پیدا کرده و بسیاری ازب و سیل در  مخاطرات خواه از بحران طبیعی یا غیر طبیعی را تحت کنترل خود در آورد.

معاون استاندار مازندران با بیان اینکه امروزه علم کرد ابزار قدرت محسوب می شود اظهار داشت: امروزه علم در اوج شکوفایی است و ابزار راهگشایی قدرت محسوب می شود.

وی با اشاره به اینکه مازندران جزو استان هایی بوده که با بلایای طبیعی زیادی درگیر بوده است گفت: بحران برف در غرب و سیل در شرق استان نمونه بارزی از این بلایای طبیعی بود که توانستیم آن را مهار کنیم.

کد خبر 2362158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha