گزارش خبرنگار مهر از اینچئون؛

سرمربی کبدی بانوان: هیچ استرسی برای بازی با تایلند نداشتیم

سرمربی کبدی بانوان: هیچ استرسی برای بازی با تایلند نداشتیم

سرمربی تیم ملی کبدی زنان ایران با اشاره به پیروزی برابر تایلند گفت: خیالم از بابت بازیکنان راحت بود و هیچ استرسی نداشتیم.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به اینچئون، اعظم مقصودلو پس از پیروزی تیم ملی کبدی بانوان ایران مقابل تایلند گفت: ما در این بازی استرس خاصی نداشتیم. مهم این بود که در این بازی به برتری برسیم. خیالم از بابت بازیکنان راحت بود. بازی محکمی مقابل تایلند انجام دادیم. هرچند که ناداوری‌هایی در این بازی وجود داشت اما ما آن قدر با قدرت حاضر شدیم که این مسائل در تیم تاثیرگذار نبود.

وی با امیدواری نسبت به پیروزی برابر بنگلادش در مسابقه بعدی بیان کرد: فکر می‌کنم که به راحتی بنگلادش را شکست خواهیم داد. این تیم به راحتی توانست تیم کره‌ای که برای این مسابقات خرج زیادی کرده بود را شکست دهد. ما در دیدار مقابل تایلند یک سری اشتباهات داشتیم که سعی می‌کنیم در دیدار با بنگلادش تکرار نشود.

سرمربی تیم ملی کبدی بانوان در مورد اشک‌های صدیقه جعفری تصریح کرد: او معتقد بود در صحنه‌ای که باید امتیاز کسب می‌کرده این کار را انجام نداده است اما من او را دلداری داردم و گفتم که مشکلی نیست.

مقصودلو در خصوص بازی مقابل هند نیز یادآور شد: ما در تلاش هستیم تا دو بازیکن هند را مهار کنیم و به دانبال کسب امتیاز خواهیم بود.
 

کد خبر 2381383

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha