۲۴ فروردین ۱۳۹۰، ۱۰:۱۴

موسوی خبر داد:

پرداخت نیمی از بدهی زندانیان جرائم غیرعمد توسط ستاد دیه

پرداخت نیمی از بدهی زندانیان جرائم غیرعمد توسط ستاد دیه

شیراز - خبرگزاری مهر: مدیر عامل ستاد دیه فارس گفت: زندانیان جرائم غیر عمد می توانند نیمی از بدهی خود را از طریق کمک بلاعوض ستاد دیه بپردازند.

به گزارش خبرگزاری مهر از شیراز، معین موسوی در جلسه توجیهی با مددکاران زندانهای استان در مرکز آموزش منطقه چهار زندانهای کشور با اشاره به اقدامات ستاد دیه کشور در بحث آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد گفت: در طرح جدید تمامی زندانیان بدهکار جرایم غیرعمد که تا پایان سال89 وارد زندان شده اند می توانند به شرط تامین نیمی از کل بدهی خود از کمک بلاعوض ستاد دیه برای پرداخت نیم دیگر بدهی استفاده کنند.

وی اضافه کرد: در طرح جدید ستاد دیه بر اهمیت استفاده از توان حداکثری زندانهای فارس جهت جذب بودجه تخصیص یافته و آزادسازی هرچه بیشتر زندانیان جرائم غیرعمد تاکید می شود.

مدیر عامل ستاد دیه استان با اشاره به مساعدت خیرین در جهت آزادی زندانیان جرایم غیرعمد اظهار داشت: ستاد دیه استان فارس به عنوان استان برتر در امر آزادسازی زندانیان و جذب کمکهای مردمی معرفی شده است.

موسوی تصریح کرد: در سال گذشته بیش از 10 میلیارد ریال کمک مردمی از طرف خیرین جذب شده که با این مبلغ و همچنین مساعدت مالی دولت بیش از500 نفر از مددجویان از زندان آزاد و به جامعه بازگشت داده شده اند. 

کد خبر 1287911

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha