۱۹ اسفند ۱۳۹۰، ۱۲:۰۸

پس از ناکامی در واشنگتن؛

جوسازی مجدد نتانیاهو علیه ایران / تلاش برای فریب افکارعمومی ادامه دارد

جوسازی مجدد نتانیاهو علیه ایران / تلاش برای فریب افکارعمومی ادامه دارد

با وجود ماموریت شکست خورده نخست وزیر رژیم صهیونیستی در کاخ سفید، وی بار دیگر ادعاها علیه برنامه هسته ای ایران را در تلاش برای گمراه کردن افکارعمومی از زرادخانه مخوف سلاحهای کشتار جمعی رژیم صهیونیستی تکرار کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از هاآرتض، "بنیامین نتانیاهو" که در سفر به واشنگتن ناکام ماند و نتوانسته بود نظر مثبت اوباما را برای اقدام نظامی علیه ایران جلب کند، روز گذشته در گفتگو با سه شبکه تلویزیونی رژیم صهیونیستی در ادامه فرافکنی درباره برنامه هسته ای ایران ادعا کرد: احتمال حمله به ایران تا چند ماه آتی وجود دارد.

ادعاهای نتانیاهو درحالی است که اوباما در دیدار با وی درباره اعتقاد آمریکا به این مسئله که امکان رسیدن به توافق با ایران از راه حل دیپلماتیک است، صحبت کرد.

رئیس جمهوری آمریکا به علت نگرانیهای واشنگتن، با گزینه نظامی علیه ایران مخالفت کرده است. نتانیاهو در نظر داشته که اوباما خطر قرمزهایی برای ایران در زمینه هسته ای تعیین کند که به این هدف نرسیده است.

نتانیاهو ادعا کرد: کورنومتر را در دست نداریم، این موضوع چند روز یا چند هفته یا چند سال نیست، باید تهدید سلاح های هسته ای ایران را از بین برد.

نتانیاهو در ادامه اظهارات متناقض خود گفت: امیدوارم که اصلا جنگی رخ ندهد و فشارها علیه ایران باعث توقف برنامه هسته ای این کشور شود؛ این موضوع نه تنها مرا بلکه هر اسرائیلی را خوشحال تر می کند.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت : گرفتن تصمیم، مشکل ما نیست، بلکه اتخاذ تصمیمی درست مسئله مهم است. اگر شما تصمیمی بگیرد و موفق به توقف برنامه هسته ای ایران نشوید، این موضوع را به چه کسی توضیح می دهید؟

وی مدعی شد: به مورخین این مسئله را توضیح خواهید داد یا نسل های قبل از ما یا نسل هایی که پس از ما هرگز نخواهند آمد؟

فرافکنی های نتانیاهو درباره برنامه هسته ای ایران در حالی است که رژیم صهیونیستی با دارا بودن بیش از 200 کلاهک هسته ای هنوز معاهده منع گسترش سلاح های هسته ای را امضا نکرده و از اعضای آژانس بین المللی انرژی اتمی نیست.

کد خبر 1555411

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha