۱۳ فروردین ۱۳۹۱، ۱۰:۴۰

رکنی‌حسینی:

احداث اسکله و موج‌شکن خورخان بردخون ضروری است

احداث اسکله و موج‌شکن خورخان بردخون ضروری است

بردخون - خبرگزاری مهر:امام جمعه بردخون گفت: احداث اسکله و موج‌شکن خورخان بردخون ضروری است.

حجت الاسلام سیدحسین رکنی حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن انتقاد از عملی‌نشدن پروژه ساخت اسکله بردخون اظهار داشت: به مسئولان می گویم مردم شریف بردخون انتظار دارند مشکلاتشان را مطرح کنم.

وی افزود: امیدواریم در سال جدید برای ساخت اسکله و موج شکن خورخان بردخون تلاش بیشتری صورت گیرد و با کار مضاعف شاهد به گل نشستن قایق‌های صیادان بردخونی نباشیم.   

وی اضافه کرد: روز 12 فروردین زمان تحقق بزرگ‌ترین خواسته ملت ایران و تحقق نصرت پروردگارعالم بر ملت ایران و عزت نظام اسلامی است و اکنون بیش ازسه دهه ازآغازاین حرکت مبارک می گذرد.

رکنی‌حسینی افزود: جمهوری اسلامی نه تنها کند و ضعیف نشده، بلکه طوفنده و پرتوان به حرکت خویش در راستای فتح قله‌های دنیا گام بر می‌دارد و روح خودباوری و اعتماد به نفسی که امام راحل در وجود این مردم دمید اثر خود را در جهان و منطقه بروز داده است.

امام جمعه بردخون یکی ازعوامل مهم در انحراف مسلمانان و جدایی آنان از خاندان پیامبر(ص) را نفاق دانست و ادامه داد: برخی از افرادکه قلبا به اسلام و پیامبر ایمان نداشتند و منافق بودند منتظر ماندند که زمان رحلت پیامبر فرا برسد و نقشه‌های شوم خود را پیاده کنند و آنها که در رأس فتنه قرار داشتند خواص بودند.

وی ادامه داد: حضرت فاطمه زهرا(س) پرچمدار ولایت و تنها یادگار پیامبر اولین بانویی بود که به اسلام مشرف شد و اولین زنی بود که بعد از وفات پیامبر(ص) جان خود را فدای اسلام و ولایت کرد و ایام وفاتش یادآور اندوهی بزرگ و غمی جانکاه و فاجعه‌ای سنگین در تاریخ اسلام است.

کد خبر 1566557

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha