۱۴ مهر ۱۳۹۱، ۱۱:۲۹

جنگ با هیولاها در «شش‌گانه سپر اسرارآمیز» آغاز می‌شود

جنگ با هیولاها در «شش‌گانه سپر اسرارآمیز» آغاز می‌شود

با خواندن «شش گانه سپر اسرارآمیز» از مجموعه «نبرد هیولاها» با قهرمان داستان که یک پسر نوجوان است همراه شوید و به جنگ هیولاها بروید.

به گزارش خبرنگار مهر، «نبرد هیولا» یکی از مجموعه‌ داستان‌های تخیلی نوشته مجموعه‌ای از نویسندگان خارجی است که با نام مستعار آدام بلید این کتاب‌ها را منتشر کرده‌اند.

این مجموعه که در جهان طرفداران خاص خود را دارد، از مدتی پیش توسط محمد قصاع ترجمه شده و انتشارات قدیانی هم آنها را در قالب پروژه رمان کودک خود منتشر می‌کند.

این مجموعه به صورت دوره‌های 6 جلدی در ایران منتشر می‌شود که تاکنون 18 جلد آن هم به چاپ رسیده است.

داستان‌های مجموعه‌ «نبرد هیولاها» که عنوان اصلی‌شان Beast Quest است، در سرزمینی خیالی به نام «آوانتیا» اتفاق می‌افتند که جادوگری خوب به نام «آدورو» در آن زندگی می‌کند.

هیولا (اژدهای آتش، مار دریایی، غول کوهستان‌، مرد اسبی‌، هیولای برفی و پرنده‌ آتشین) از این سرزمین دفاع می‌کنند، اما به یک‌باره آوانتیا دچار خطر می‌شود و هیولاها که با طلسم مالول ـ جادوگر تاریکی ـ وحشی شده‌اند، سرزمینی را که روزگاری از آن حفاظت می‌کردند، نابود می‌کنند.

در جلدهای اول تا ششم این مجموعه با فرنو اژدهای آتش، سپرون اهریمن دریایی، آرکتا غول کوهستان، تاگوس مرد اسبی، نانوک دیو یخی، اپوس پرنده آتش آشنا می‌شویم.

ماجرا از آنجا آغاز می‌شود که جادوگری شیطانی هیولاهای سحرآمیز اونتیا را طلسم و جادو کرده است.

فقط قهرمانی واقعی می‌تواند هیولاها را آزاد کند و اجازه ندهد که کشور را ویران کنند. آیا تام همان قهرمانی است که آوانتیا منتظرش بوده است؟

به تام بپیوندید و در نبرد او بر ضد غول‌ها و اژدها شرکت کنید.

6 جلد نخست این مجموعه با عنوان کلی «شش گانه سپر اسرارآمیز» منتشر شده است.

هرجلد از این مجموعه در شمارگان 3300 نسخه و قیمت 2500 تومان به چاپ رسیده است.

کد خبر 1712445

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha