۲۴ مهر ۱۳۹۱، ۱۲:۳۹

دلفانی:

2500 طرح از مصوبات سفر رهبری به کرمانشاه به بانک ها معرفی شد

2500 طرح از مصوبات سفر رهبری به کرمانشاه به بانک ها معرفی شد

کرمانشاه - خبرگزاری مهر: معاون برنامه ریزی استاندار گفت: از مجموع تسهیلات سفر مقام معظم رهبری به کرمانشاه تاکنون دو هزار و 500 طرح در قالب 442 میلیارد تومان اعتبار به بانک های استان معرفی شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، بابک دلفانی گفت: تاکنون 620 طرح اشتغالزایی در قالب 103 میلیارد تومان توسط بانک ها به مرحله انعقاد قرارداد رسیده است.

وی ادامه داد: سفر معظم له در تمامی بخش ها به خصوص در بخش اشتغالزایی دستاوردها و مصوبات ارزشمندی برای استان کرمانشاه به دنبال داشت و اعتبارات و تسهیلات بسیار خوبی از پرتو این سفر نصیب استان شد.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به فرمایشات و تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظلله العالی) در خصوص ضرورت تلاش در جهت اشتغال جوانان استان همگی وظیفه داریم در راستای تحقق فرمایشات معظم له با توان و تلاش هر چه بیشتر زمینه اشتغال جوانان را فراهم آوریم.

وی بیان داشت: برای بررسی و رصد دقیق اجرای مصوبات سفر مقام معظم رهبری سامانه ای طراحی شده که هر نوع پروژه ای از لحاظ اجرا و تامین اعتبار در آن مورد بررسی قرار می گیرد.

معاون برنامه ریزی استانداری فرصت های فراهم آمده برای اشتغال جوانان را با توجه به تخصیص تسهیلات واعتبارت بسیار مناسب عنوان کرد و گفت: خوشبختانه زمینه بسیار مناسبی در استان برای اشتغال جوانان به ویژه در بخش فارغ اتحصیلان رشته کشاورزی فراهم آمده لذا جوانان جویای کار با تشکیل تعاونی ها می توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

وی افزود: استفاده از فرصت فراهم آمده در زمینه اشتغال منجر به ایجاد شغل و کاهش نرخ بیکاری در استان خواهد شد.

کد خبر 1719343

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha