۲۰ خرداد ۱۳۸۴، ۱۰:۳۲

با پذيرش 400 معلول ذهني بي سرپرست:

بزرگترين مركز توانبخشي ذهني كشور در بيرجند داير است

مركز توانبخشي حضرت علي اكبر(ع) با همكاري سازمان بهزيستي استان خراسان جنوبي ،استانداري و شوراي اسلامي شهر بيرجند اقدام به ساخت هتل و مركز نگهداري سالمندان نموده است

مديرعامل مركز توانبخشي حضرت علي اكبر(ع) در گفتگو با خبرنگار اجتماعي مهر در مشهد گفت: اين مركز از محل مشاركت هاي  مردمي  در زير بناي 4هزار متر مربع و در زميني به مساحت 10هزار متر مربع احداث مي شود.

 

اسماعيل زاده افزود: اين مجموعه در دو فاز جداگانه و مستقل به طور همزمان ساخته مي شود كه فاز اول آن با نام مركز نگهداري سالمندان با ظرفيت نگهداري 150 سالمند نيازمند و بي سرپرست ايجاد خواهد شد.

 

وي افزود: فاز دوم اين پروژه نيز مربوط به هتل نگهداري سالمندان است كه به صورت سوئيت هاي 40 متري دو خوابه و مبلمان شده با ظرفيت يكصد نفر در اختيار آن دسته از سالمنداني كه توانايي مالي دارند قرار خواهد گرفت.

 

اسماعيل زاده اظهار داشت: اين طرح با جديدترين امكانات روز و پيشرفته  ساخته مي شود و جهت رفاه سالمندان ساخت كلينيك هاي درماني ، توانبخشي ، سالن نمايش و.... پيش بيني شده است.

 

وي گفت: مركز توانبخشي حضرت علي اكبر (ع) در حال حاضر با نگهداري بيش از400 معلول ذهني دختر و پسر بي سرپرست به طور شبانه روزي به عنوان بزرگترين مركز توانبخشي ذهني كشور است .

 

کد خبر 193252

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha