۱ اسفند ۱۳۹۱، ۱۰:۵۱

جام‌جهانی کشتی فرنگی - تهران/

تاخیر در آغاز رقابت‌ها و استقبال کم تماشاگران/ ایران برابر ترکیه پیروز شد

تاخیر در آغاز رقابت‌ها و استقبال کم تماشاگران/ ایران برابر ترکیه پیروز شد

مسابقات جام‌جهانی کشتی فرنگی در حالی از صبح امروز در سالن 12 هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی آغاز شد که در همان ابتدای کار برخی ناهماهنگی‌ها باعث تاخیر در آغاز رقابت‌ها شد.

به گزارش خبرنگار مهر، این رقابت ها با دیدار تیم های ملی کشتی فرنگی ایران و ترکیه آغاز شد که حاشیه های آن را در زیر می خوانید:

* این مسابقات با 20 دقیقه تاخیر آغاز شد در حالی كه قرار بود دیدار ایران و تركیه ساعت 9:30 آغاز شود به دلیل عدام هماهنگی و بی نظمی، مسئولان فیلا و برگزار كنندگان دور اول با تاخیر طولانی از ساعت 10:20 شروع شد.

* تماشاگران زیادی از رقابت های صبح استقبال نكردند و صندلی های زیادی از سالن همان طور كه پیش بینی می شد خالی است.

* با توجه به بنر نصب شده در سالن گفته می شود دكتر احمدی نژاد عصر امروز برای مراسم افتتاحیه رقابت های جام جهانی در سالن حضور پیدا می كنند.

* بی نظمی در همین ابتدای مسابقات كاملاً مشهود بود به طوری كه كشتی گیران ایران و تركیه ابتدا به روی تشك آمدند سپس بدون معرفی اسامی از سوی گوینده سالن با یكدیگر دست دادند و از تشك خارج شدند و همچنان 20 دقیقه منتظر ماندند تا رقابت ها آغاز شود. این در حالی است كه آنها خود را برای كشتی گرم كرده بودند اما این وقفه باعث سرد شدن بدن آنها شده بود. همین اتفاق برای تیم های روسیه و بلغارستان هم افتاد و دیدار این دو تیم هم با تاخیر آغاز شد.

* كیم رئیس كمیته داوران فیلا قبل از مسابقات داوران را گرد هم آورد و به توجیه آنها پرداخت.

* تیم ملی کشتی فرنگی ایران در همان چهار مبارزه اول برابر ترکیه به پیروزی رسید تا نخستین مبارزه تیمی را با برد به پایان برساند.

کد خبر 2001254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha