۱۹ اسفند ۱۳۹۱، ۱۴:۰۰

تور نویسنده آمریکایی برای معرفی «دوزخ»

تور نویسنده آمریکایی برای معرفی «دوزخ»

دن براون، نویسنده پرفروش آمریکایی و خالق «کد داوینچی» اعلام کرد برای اولین بار برای معرفی کتابش در ماه مه (اردیبهشت) به لندن می‌رود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از بوک سلر، این نویسنده که در سراسر جهان هواداران خودش را دارد برای رونمایی کتاب «دوزخ» یک تور اروپایی برنامه ریزی کرده است.

براون قرار است برای رونمایی آخرین داستان از قهرمانش رابرت لنگدان 14 ماه مه در آمریکا حضور داشته باشد. او سپس راهی جشنواره نویسندگان دوبلین می‌شود و در تاریخ 20 ماه مه در برنامه‌ای با عنوان «یک بعدازظهر با دن براون» شرکت می‌کند.

از آنجا براون راهی لندن خواهد شد و هرچند قرار است چند روز در مرکز بریتانیا اقامت کند، اما هنوز برنامه دقیقی برای این چند روز تنظیم نشده است.

به گفته آلیسون بارو از انتشارات «ترنسوورد» همه تلاش‌ها بر این است که او در این چند روز با بیشترین تعداد از علاقه‌مندانش دیدار کند، زیرا این اولین باری است که چنین امکانی در بریتانیا برای این نویسنده و دوستدارانش فراهم شده است.

دیدار از دوبلین و لندن بخشی از تور گسترده اروپایی دن براون است که شماری از کشورهای اروپایی را دربرمی‌گیرد.

لیام براون مدیر جشنواره نویسندگان دوبلین هم با ابراز خوشحالی از اینکه اولین میزبان براون در سفر اروپایی‌اش خواهند بود، گفت: حضور براون افتتاحیه جالبی را برای این جشنواره رقم خواهد زد. این جشنواره از 20 تا 26 ماه مه برگزار می‌شود.

جدیدترین کتاب دن براون با عنوان «دوزخ» با الهام از دوزخ دانته و شهر فلورانس نوشته شده است.

کد خبر 2014813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha