۲۰ اسفند ۱۳۹۱، ۱۸:۰۹

هفت بیست و نهم لیگ برتر؛

فولاد با چهار گل گهر را به سقوط نزدیکتر کرد/ پیروزی نفت برابر فجر

فولاد با چهار گل گهر را به سقوط نزدیکتر کرد/ پیروزی نفت برابر فجر

تیم‌های فوتبال فولاد‌خوزستان و نفت‌تهران در دیدارهای همزمان روز پایانی هفته بیست و نهم لیگ برتر مقابل حریفانشان به پیروزی دست یافتند.

به گزارش خبرنگار مهر، رقابتهای هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال از ساعت 16 امروز یکشنبه با برگزاری سه بازی همزمان پی گرفته شد که طی آن تیم‌های فولاد و نفت‌تهران برابر رقبای خود به برتری دست یافتند و بازی آلومینیم و ذوب‌آهن نیز با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

بهترین نتیجه را در بین این سه بازی تیم فولاد‌خوزستان کسب کرد که گهر دورود را با حساب 4 بر یک شکست داد. فولادی‌ها در حالی که دروازه خود را در همان دقیقه دوم گشوده دیدند با ارایه یک بازی تهاجمی چهار بار دروازه شاگردان مایلی‌کهن را گشودند تا علاوه بر ثبت شانزدهمین باخت این تیم، گهر را به قعر جدول بفرستند. با این نتیجه تیم فولاد 52 امتیازی شد و جایگاه خود را در رده چهارم جدول رده‌بندی مستحکم کرد. گهر نیز با 19 امتیاز و به خاطر تفاضل گل ضعیف‌تر نسبت به نفت آبادان در رده هجدهم جدول ایستاد.

در ورزشگاه اکباتان تهران هم تیم نفت‌تهران با حساب 2 بر یک از سد فجر‌سپاسی گذشت. نفتی‌ها در حالی این نتیجه را کسب کردند که ابراهیم‌زاده از ابتدا یعقوب کریمی، میثم حسینی و هادی شکوری را در ترکیب تیم خود قرار نداد. نیمه اول این دیدار با گل دیرهنگام منوچهری به سود نفت خاتمه یافت. در نیمه دوم نیز سهم هر تیم یک گل بود تا در نهایت نفت‌تهران با برتری 2 بر یک به استقبال دیدار با استقلال برود. نفتی‌ها با این برد 47 امتیازی شدند و در رده هفتم جدول رده‌بندی باقی ماندند. فجرسپاسی هم با 36 امتیاز در رده یازدهم قرار گرفت.

در بندرعباس جدال تیم‌های آلومینیم هرمزگان و ذوب‌آهن اصفهان با تساوی بدون گل خاتمه یافت تا امتیازات بین این دو تیم تقسیم شود. شاگردان مظلومی با این تساوی 28 امتیازی شدند ولی در رده چهاردهم جدول رده‌بندی باقی ماندند. تیم ذوب آهن هم با 27 امتیاز در مکان پانزدهم جدول ایستاد. نتایج کامل بازیها به این شرح است:

* فولاد خوزستان 4 - گهر‌ درود یک
- گلها: ایوب کلانتری(6)، لوسیانو پریرا(39) و بختیار رحمانی(58 و 69) برای فولاد و مجید باجلان(2) برای گهر

* نفت تهران 2 - فجرسپاسی یک
- گلها: امین منوچهری(43) و رضا نوروزی(66) برای نفت تهران و حمید جوکار(80) برای فجرسپاسی

* آلومینیم هرمزگان صفر - ذوب‌آهن اصفهان صفر

 

کد خبر 2015817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha