۲۰ اسفند ۱۳۹۱، ۱۹:۳۰

مایلی کهن:

زورمان به فولاد نرسید/ 2.5 میلیارد تومان هزینه تیمداری گهر در لیگ

زورمان به فولاد نرسید/ 2.5 میلیارد تومان هزینه تیمداری گهر در لیگ

اهواز – خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال گهر درود گفت: در بازی برابر فولاد خوزستان سعی فراوانی برای امتیاز گرفتن کردیم ولی واقعیت این است که زورمان به این تیم نرسید.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مایلی کهن عصر یکشنبه پس از شکست تیمش در برابر فولاد خوزستان در اهواز در نشست خبری بعد از بازی اظهار کرد: تحلیل این بازی خیلی سخت است. ما بازی را خیلی خوب شروع کردیم و به گل رسیدیم ولی در ادامه فولاد با بازیکنان توانمندی که در اختیار دارد توانست برتری خود را در این بازی رقم بزند.

وی افزود: در نیمه دوم ریسک کردیم و انتحاری توپ را به جریان انداختیم زیرا می خواستیم حداقل یک امتیاز را از این بازی به دست بیاوریم اما تیم فولاد چنین اجازه ای نداد. وقتی سه بر یک عقب افتادیم می توانستیم از موقعیت های به دست آمده بهتر استفاده کنیم و به بازی برگردیم اما متاسفانه بازیکنان ما قدر فرصت های به دست آمده را ندانستند.

مایلی کهن ادامه داد: همه دیدند گهر در این بازی دست به ضد فوتبال نزد و هرچه در توان داشتیم در این بازی پیاده کردیم ولی واقعیت امر این است که زورمان به فولاد نمی رسید.

سرمربی تیم گهر عنوان کرد: بهانه نمی آورم ولی توان تیم گهر همین است که امروز همه دیدند و نباید انتظار بازی های رویایی از این تیم داشت.

مایلی کهن در خصوص آینده تیم گهر با این شرایط اظهار کرد: ما تمام تلاش خود را به کار می بندیم که بازی هایی به مراتب بهتر در لیگ برتر از خود به نمایش بگذاریم و باقیمانده کار برای بقای ما در لیگ دست خدا است.

وی با اشاره به اینکه قراردادش با تیم گهر در پایان لیگ برتر به پایان می رسد، تصریح کرد: کل هزینه تیمداری گهر در لیگ برتر دو میلیارد و 500 میلیون تومان بود که این رقم شایسته یک تیم لیگ برتری نیست.

مایلی کهن عنوان کرد: قرارداد بسیاری از بازیکنان ما 30 میلیون تومان است ولی با وجود این بازیکنان ما تنها 50 درصد مبلغ قرارداد خود را دریافت کرده اند. ضمن اینکه در نیم فصل بازی های گهر در زمین خودش برگزار نشد و همچنین این تیم در دقیقه 90 بسته شده که اینها از عوامل عدم نتیجه گیری گهر در لیگ برتر به شمار می رود.

سرمربی تیم گهر درود یادآورد شد: تیم هایی همانند ذوب آهن، صنعت نفت آبادان، آلومینیوم و پیکان که وضعی مشابه ما داشتند در نیم فصل دوم چندین بازیکن به ترکیب خود اضافه کردند ولی تغییری در جایگاهشان حاصل نشد.

از سری رقابت های هفته بیست و نهم لیگ برتر باشگاه های کشور تیم های فولاد خوزستان و گهر درود عصر امروز در ورزشگاه تختی اهواز به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی را فولاد با حساب چهار بر یک به سود خاتمه داد.

گل های این بازی را ایوب کلانتری(6)، لوسیانو پریرا(39) و بختیار رحمانی(58 و 69) برای فولاد و مجید باجلان(2) برای گهر به ثمر رساندند.

کد خبر 2015901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha