۲۰ اسفند ۱۳۹۱، ۲۰:۱۳

فرکی:

چمن ورزشگاه اهواز مشکل ساز است/ تبریک به گهر

چمن ورزشگاه اهواز مشکل ساز است/ تبریک به گهر

اهواز – خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: چمن ورزشگاه تختی اهواز کیفیت لازم را ندارد و برای ما در بازی های آینده مشکل ساز می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین فرکی عصر یکشنبه پس از برتری تیمش در برابر گهر درود در اهواز در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: در شروع بازی روی یک اشتباه دروازه فولاد باز شد اما خوشبختانه در ادامه و به سرعت توانستیم به بازی برگردیم و با برتری به رختکن برویم.

وی افزود: در نیمه دوم فرصت های بی شماری را خلق کردیم که یکی پس از دیگری از دست می رفتند و من از این بابت از بازیکنان فولاد راضی نیستم. اگر فرصت های به دست آمده خود را تبدیل به گل می کردیم بی شک با تفاضل گل های بیشتری می توانستیم پیروز این میدان باشیم.

سرمربی تیم فولاد خوزستان عنوان کرد: باید به تیم گهر بابت بازی با شهامت و به دور از ضد فوتبالش در برابر فولاد تبریک گفت آنها یک بازی جوانمردانه را ارائه کردند.

فرکی در خصوص کیفیت زمین چمن ورزشگاه تختی اهواز نیز عنوان کرد: متاسفانه این زمین کیفیت لازم را ندارد و این موضوع را من بارها اعلام کرده ام اما گوش شنوایی برای شنیدن حرفهای ما وجود ندارد.

وی ادامه داد: دو بازی سخت خانگی تا پایان لیگ برتر در همین زمین داریم که اگر کیفیت آن اصلاح نشود شاید این موضوع برای فولاد مشکل ساز شود این در حالی است که ما هنوز در کورس قهرمانی هستیم و به امتیازهای بازی های آینده به شدت نیاز داریم.

فرکی در خصوص چمن ورزشگاه تازه تاسیس الغدیر اهواز نیز گفت: چمن این ورزشگاه نیز کیفیت لازم را ندارد و ما تمایلی برای بازی در این ورزشگاه نداریم.

از سری رقابت های هفته بیست و نهم لیگ برتر باشگاه های کشور تیم های فولاد خوزستان و گهر درود عصر امروز در ورزشگاه تختی اهواز به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی را فولاد با حساب چهار بر یک به سود خاتمه داد.

گل های این بازی را ایوب کلانتری(6)، لوسیانو پریرا(39) و بختیار رحمانی(58 و 69) برای فولاد و مجید باجلان(2) برای گهر به ثمر رساندند.

کد خبر 2015915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha