۲۰ اسفند ۱۳۹۱، ۲۱:۰۰

به احترام نوری خدایاری؛

بازی فولاد و گهر با یک دقیقه سکوت آغاز شد

بازی فولاد و گهر با یک دقیقه سکوت آغاز شد

اهواز - خبرگزاری مهر: بازیکنان دو تیم فولاد خوزستان و گهر درود به احترام نوری خدایاری پیشکسوت تازه درگذشته فوتبال خوزستان بازی خود را با یک دقیقه سکوت آغاز کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، از سری رقابت های هفته بیست ونهم لیگ برتر باشگاه های کشور، تیمهای فولاد خوزستان وگهر دورود، عصر یکشنبه در ورزشگاه تختی اهواز مقابل یکدیگر صف آرایی کردند که در پایان تیم فولادخوزستان موفق شد میهمان خود را با نتیجه 4 بریک شکست دهد.

در این بازی بختیار رحمانی (2گل)، ایوب کلانتری ولوسیانو پریرا دردقایق 7 ،39،58 و68 گلهای فولاد خوزستان را به ثمررساند. مجید باجلان نیز دردقیقه  سه برای گهر دورود گلزنی کرد.

تورج حق وردی به همراه غلام آموزگار و سعید قاسمی این بازی را قضاوت کرد. در این بازی عمار نیک کار ازتیم گهر دورود کارت زرد دریافت کرد.

قبل از شروع مسابقه بازيکنان دو تيم با دسته گل هايي که در دست داشتند به سمت عکس مرحوم نوري خداياري پيشکسوت فوتبال خوزستان رفتند و به او اداي احترام کردند. همچنین بازي با يک دقيقه سکوت به دليل فوت خداياري آغاز شد.

تیم فولاد خوزستان با کسب این پیروزی 52 امتیازی شد و در مکان چهارم مسابقات فوتبال دسته برتر باشگاه های کشور باقی ماند و تیم گهر دورود نیز 19 امتیاز در مکان هجدهم جدول رده بندی قرارگرفت.

تیم فولادخوزستان در هفته دوازدهم مسابقات فوتبال دسته برتر باشگاههای کشور 28 مهر مقابل تیم گهر دورود به تساوی یک بر یک دست یافته بود.

تیم فولادخوزستان در هفته سی ام مسابقات فوتبال دسته برتر باشگاههای کشور بیست و پنجم اسفند به مصاف تیم فجرسپاسی شیراز می رود و تیم گهر دورود نیز بیست و هفتم اسفند رودرروی تیم داماش گیلان قرارخواهد گرفت.

با این نتیجه تیم فولاد 52 امتیازی شد و جایگاه خود را در رده چهارم جدول رده بندی مستحکم کرد. گهر نیز با 19 امتیاز و به خاطر تفاضل گل نسبت به نفت آبادان در رده هجدهم جدول رده بندی قرار گرفت.

کد خبر 2015960

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha