۲۳ اسفند ۱۳۹۱، ۱۰:۴۱

با حضور رئیس جمهور صورت می گیرد؛

بهره برداری از 84 طرح راه و شهرسازی سازی در استان مرکزی

بهره برداری از 84 طرح راه و شهرسازی سازی در استان مرکزی

اراک- خبرگزاری مهر: مدیر کل راه و شهرسازی استان مرکزی از بهره برداری طرح های حوزه راه و شهرسازی سازی خبرداد و گفت: 84 طرح با حضور رییس جمهوریروز پنجشنبه به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا خرمی٬ شامگاه سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه در اراک٬ افزود: 84 طرح با اعتباری بالغ بر 536 میلیارد ریال در حوزه راه سازی این استان با حضور رییس جمهور به بهره برداری می رسد.

وی گفت: 11 هزار و 200 واحد مسکن مهر از جمله طرح های آماده بهره برداری در سفر ریاست جمهوری است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان مرکزی اضافه کرد: چهار هزار و 480 میلیارد ریال اعتبار برای ساخت این تعداد واحد مسکونی سرمایه گذاری شده است.

افتتاح مسکن 1440 واحدی امام صادق ( ع) اراک

خرمی خاطر نشان کرد: طرح یک هزار و 440 واحدی مسکن مهر امام صادق (ع) اراک به صورت الگو در این سفر به بهره برداری می رسد.

وی احداث کنارگذر شمالی شهر اراک با اعتبار 520 میلیارد ریال را از دیگر طرح های قابل بهره برداری در این سفر دانست و افزود: این پروژه تاثیر به سزایی در کاهش آلودگی و روان شدن تردد دارد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان مرکزی با بیان اینکه 32 پروژه راه روستایی با طول 110 کیلومتر نیز با اعتبار 220 میلیارد ریال نیز در این سفر بهره برداری می شود٬ اظهار کرد: با این مهم 98 درصد جمعیت روستایی استان از نعمت راه آسفالته برخوردار می شوند.

بهره برداری از تقاطع غیر همسطح بسیج

خرمی بهره برداری از 42 کیلومتر از محور روستایی اراک - راهجرد با اعتبار 50 میلیارد ریال یکی دیگر از طرح های قابل بهره برداری عنوان کرد.

وی تصریح کرد: تقاطع غیر همسطح بسیج نیز با اعتبار 80 میلیارد ریال احداث شده و از دیگر طرح های آماده بهره برداری در این سفر است که تاثیر به سزایی در کاهش آلودگی هوا و روان شدن ترافیک دارد.

 

کد خبر 2017752

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha