۳۱ تیر ۱۳۹۲، ۱۳:۰۰

خرمی :

6 باب مدرسه در پروژه های مسکن مهر استان مرکزی احداث می شود

6 باب مدرسه در پروژه های مسکن مهر استان مرکزی احداث می شود

اراک – خبرگزاری مهر: مدیر کل اداره راه و شهرسازی استان مرکزی از تکمیل و تحویل 6 باب مدرسه در پروژه های مسکن مهر استان خبر داد.

غلامرضا خرمی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: این مدارس تا پایان امسال تکمیل و تحویل نوسازی مدارس داده خواهند شد.

وی افزود: دو باب مدرسه در پروژه مسکن مهر امام صادق (ع) شهر اراک در حال ساخت است که ظرف یک ماه اینده تکمیل می شود.  

خرمی با اشاره به مشکلات مسکن مهر ساوه اظهار کرد: برخی موانع و مشکلات از جمله برق رسانی در پروژه یکهزار و 620 واحدی مسکن مهر ساوه و تعدادی از پروژه ها ی شهر مهاجران وجود دارد که تلاش می شود تا دو هفته آینده مشکل تامین شبکه برق این پروژه برطرف گردد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان با بیان اینکه حدود 41 هزار واحد مسکن مهر در استان مرکزی در حال تکمیل و تحویل می باشد، خاطرنشان کرد: از این تعداد، 22 هزار واحد تاکنون تحویل متقاضیان شده و 10 هزار تا پایان شهریور به بهره برداری می رسد و سایر واحدها نیز تا پایان سال جاری تکمیل و تحویل متقاضیان خواهد شد.

وی با اشاره به تعداد محدودی از پروژه های نیمه کاره ، افزود: موضوع تکمیل این پروژه ها که اغلب تعاونی ها هستند با جدیت پیگیری و پیش بینی می گردد که بهره برداری از تعدادی از آن ها در اوایل سال 1393 صورت پذیرد.

خرمی ادامه داد: جهت رفع برخی از موانع و مشکلات در مورد مالیات پروژه های مسکن مهر ، مقرر گردیدد سازمان امور مالیاتی حداکثر سه میلیون ریال بابت هر واحد مسکن مهر مالیات دریافت کند.

کد خبر 2102038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha