۱ فروردین ۱۳۹۲، ۲۱:۰۲

حجت الاسلام یعقوبی:

بهار آموزگار درس رشد، رویش و بالندگی است

بهار آموزگار درس رشد، رویش و بالندگی است

بجنورد - خبرگزاری مهر: امام جمعه شهرستان بجنورد گفت: فصل بهار آموزگار درس رویش، رشد، بالندگی، شکوفایی، حیات و سرزندگی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی در پیام خود به مناسبت آغاز سال جدید آورده است که فصل بهار، فصل شکوفایی و تحول بالندگی است، طبیعت در این ایام لبخندی ملیح و تبسمی معنادار از خود نشان می‌دهد.

وی در این پیام با بیان اینکه رویش دوباره طبیعت و بازگشایی دفتر آفرینش، این فرصت دوباره را به ما می‌دهد تا سال جدید را با عزمی جدی‌تر برای گام نهادن در مسیر خوبی‌ها آغاز کنیم، آورده است: درسی که از فصل بهار باید آموخت، درس رویش، رشد، بالندگی، شکوفایی، حیات و سرزندگی است.

حجت الاسلام یعقوبی در ادامه این پیام با تبريك آغاز سال جدید به شهروندان شریف و دلاورمردان غیور و شیرزنان با صلابت خراسان شمالي برای همه آنان سالی پربرکت همراه با عزت، سربلندی و سلامتی آرزو كرده است.

وی افزوده است: قدوم شما زائران علی ابن موسی‌الرضا(ع) را به خراسان شمالی باب‌الرضا(ع) گنجینه معرفت‌ها و شهر دارالمعرفه(بجنورد) خیر مقدم می گویم، امیدوارم که سفری همراه با سلامتی و روحی با نشاط و با زیارتی قبول شده به وطن خود برگردید.

امام جمعه بجنورد در بخشی از این پیام عنوان کرده است که فصل بهار، فصل شکوفایی و تحول بالندگی است، طبیعت در این ایام لبخندی ملیح و تبسمی معنادار از خود نشان می‌دهد.

حجت الاسلام یعقوبی بیان داشت: درسی که از فصل بهار باید آموخت، درس رویش، رشد،بالندگی، شکوفایی، حیات و سرزندگی است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی در ادامه این پیام آورده است: بهار می‌آید تا دل‌های ما را بهاری کند و رفتار و اخلاق ما را مانند نسیم بهاری به نمایش بگذارد.

امام جمعه بجنورد در پایان پیام سال نو خود اضافه کرده که خانه تکانی دل‌ها پیش از سال جدید این درس را به ما آموخت که تا خانه دل را از کینه و کدورت شست‌و‌شو ندهیم، نسیم دلنواز بهاری از پنجره جانه‌مان عبور نخواهد کرد، آری: خلوت دل نیست جای صحبت اغیار دیو چو بیرون رود فرشته درآید

کد خبر 2021723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha