۳ فروردین ۱۳۹۲، ۱۴:۱۸

مربی تیم ملی فوتبال:

امیدوارم صعود به جام جهانی را به مردم هدیه کنیم/ شناخت خوبی از کویت داریم

امیدوارم صعود به جام جهانی را به مردم هدیه کنیم/ شناخت خوبی از کویت داریم

امید نمازی با بیان اینکه هنوز فیلم دیدار کویت برابر فلسطین به دست کادر فنی تیم ملی فوتبال نرسیده است، گفت: البته با آنالیز فیلم هشت دیدار از آخرین دیدارهایی که کویت انجام داده است، به شناخت خوبی از این تیم رسیده‌ایم.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، مربی تیم ملی فوتبال با تاکید بر اینکه شرایط این تیم است، اظهارداشت: تمرینات خوبی را در دوبی انجام دادیم. تمرینات را به گونه‎ای طراحی کرده‌ایم که بتوانيم به اهدافی که مد نظر کادر فنی است، برسیم. امیدواریم هرچه به دیدار با کویت نزديک‌تر می‌شويم هماهنگی بازیکنان با هم بیشتر شود تا از این طریق بازی خوبی را به نمایش بگذاریم و در نهایت موفقیت تیم ملی حاصل شود.

نمازی در رابطه با دعوت بازیکنان جدید به تيم ملی گفت: هدف کادر فنی این است که بتوانیم از همه پتانسیلی که در اختیار تیم ملی است، استفاده کنیم. به همين دلیل بازیکنان ايرانی را که امکان استفاده از آنها را داريم، به تيم اضافه می‌کنيم و بازی‌های‌شان را زیرنظر می‌گیریم. نفراتی که بتوانند ما را در تحقق اهداف‌مان برای صعود به جام جهانی و حتی بعد از آن یاری کنند، به تیم ملی اضافه می‌کنیم تا از این طریق راندمان تیم را افزایش دهیم.

وی در مورد دیدار روز ششم فروردین مقابل کویت گفت: هنوز موفق به دیدن دیداری که کویت با فلسطین انجام داده نشده‌ايم اما خوشبختانه آشنایی خوبی با اين تیم داریم و حدود هشت تا از آخرین بازی‎های این تيم را ديده و آنالیز کرده‌ایم. شرح ظایف تک تک بازیکنان این تیم و کیفیت بازی آنها را در زمین می‌دانیم و در دو سه روز آينده آنالیز کویت را به طور کامل در اختیار بازیکنان قرار خواهیم داد تا آشنایی خوبی با این تیم پیدا کنند.

نمازی در مورد بخشی از برنامه‌های تيم ملی برای سه ديدار مهم پيش از جام جهانی گفت: درهای تیم ملی به روی همه باز است و تا روز آخر پيش از بازی‌ها به دنبال گروهی که ما را همراهی خواهند کرد، هستیم تا ترکیب نهایی که بیشترین کمک را به ما خواهد کرد، شناسایی کنیم. به همین منظور لیگ را با دقت زیر نظر خواهیم گرفت و آنالیز کردن حریفان را با جدیت انجام خواهیم داد. هر چند با همه آنها بازی داشته‌ایم به آن اکتفا نمی‌کنیم و به دنبال بازی‌های جدید آنها خواهيم بود تا فیلم آنها را ببینيم و با آمادگی کامل به ديدار آنها برویم.

مربی تیم ملی در پايان ضمن تبریک نوروز به همه ايرانيان گفت: امیدوارم که سال 1392، سال خوبی برای همه هموطنان عزیزم باشد و به نمایندگی از اعضای کادر فنی عید نوروز را به همه آنها تبریک می‌گويم و اميدوارم بتوانيم در سال پيش رو رفتن به جام جهانی را به مردم عزیز پيشکش کنيم.

کد خبر 2022136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha