۲۵ فروردین ۱۳۹۲، ۱۷:۱۶

رقابتهای بين‌المللی جام تختی در بابلسر برگزار می‌شود

رقابتهای بين‌المللی جام تختی در بابلسر برگزار می‌شود

نخستين نشست هماهنگی برای برگزاری هرچه باشكوهتر رقابت‌های بين‌المللی جام تختی در بابلسر،‌ روز شنبه در محل فدراسيون كشتی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون کشتی، در ابتدای این نشست محمدرضا توپچی دبیر جدید فدراسیون كشتی اظهار داشت: امیدوارم با بهره‌گیری از تجارب افراد كارآزموده و نیروهای توانمند فدراسیون كشتی بتوانیم رقابت‌های بین‌المللی پیش رو از جمله جام تختی را به بهترین شكل ممكن برگزار كنیم.

رحیم جدی مسئول برگزاری رقابت‌های جام تختی نیز با اشاره به اینكه كاركنان فدراسیون عملكرد مناسبی در برگزاری جام جهانی 2013 تهران داشتند، گفت: باید همه كمك كنیم تا رقابت‌های جام تختی و دیگر مسابقات پیش رو را به بهترین شكل ممكن برگزار كنیم. امیدوارم با همكاری تمامی عوامل دلسوز در تمامی كمیته‌های فدراسیون كشتی، مسابقات جام تختی به شكل مطلوبی برگزار شود.

همچنین جدی از سفر خود و دبیر فدراسیون برای بازدید از امكانات شهر بابلسر محل برگزاری جام تختی در هفته‌ جاری خبر داد.

در ادامه این نشست مسئولان و اعضای كمیته‌های ذیربط از جمله روابط بین‌الملل گزارشی از روند كارهای صورت گرفته تاكنون را ارائه دادند.

در پایان این نشست نیز حسن رنگرز مشاور وزیر و نایب رئیس فدراسیون كشتی با اشاره به اینكه بابلسری‌ها تمامی هزینه‌های برگزاری این مسابقات را متقبل شدند، اظهار امیدواری كرد با همكاری تمامی عوامل این مسابقات به شكل مطلوبی برگزار شود.

وی در نظر گرفتن برنامه‌های مختلف با توجه به برگزاری رقابت‌ها در "ماه جهانی كشتی" را مورد تأكید قرار داد.

رقابت‌های بین‌المللی كشتی آزاد جام تخت طی روزهای 19 و 20 اردیبهشت ماه به میزبانی شهرستان بابلسر برگزار می‌شود كه برای تیم‌های اول تا چهارم این رقابت‌ها به ترتیب 20، 15، 10 و 5 هزار دلار جایزه نقدی در نظر گرفته شده است.

 

کد خبر 2031846

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha