۲۷ فروردین ۱۳۹۲، ۱۱:۲۱

سپاهانی‌ها تهدید کردند؛

دو هفته پایانی همزمان نباشد بازی نمی‌کنیم/ آیا زمان فینال تغییر می‌کند؟

دو هفته پایانی همزمان نباشد بازی نمی‌کنیم/ آیا زمان فینال تغییر می‌کند؟

سرپرست تیم سپاهان اصفهان با تاکید بر اینکه سازمان لیگ همچنان می‌تواند بازی‌های دو هفته پایانی لیگ را همزمان برگزار کند، گفت: درخواست رسمی ما از سازمان لیگ این خواهد بود که فینال جام حذفی در 15 یا 23 اردیبهشت همزمان یا پس از بازی استقلال و فولاد برگزار شود.

به گزارش خبرنگار مهر، در حالیکه پیش از این اعلام شده بود در صورت تاثیر نداشتن نتایج بر مسابقات، دیدارهای سه هفته یا دو هفته پایانی لیگ برتر همزمان برگزار خواهد شد، در برنامه سازمان لیگ برای هفته سی و سوم لیگ دوازدهم، این همزمانی وجود ندارد، موضوعی که با اعتراض سپاهانی‌ها همراه شد.

در این زمینه علیرضا رحیمی بامداد امروز سه‌شنبه در گفتگویی تلویزیونی با تاکید بر همزمانی مسابقات 2 هفته پایانی لیگ برتر اعلام کرد در صورتیکه بازی ما با داماش گیلان در هفته سی و سوم لیگ برتر زودتر از سایر دیدارهای هفته برگزار شود، بازی نمی‌کنیم.

مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان خواستار برگزاری دیدارهای هفته سی و سوم در روز 30 فرودین‌ماه و هفته سی و چهارم در روز 15 اردیبهشت‌ماه برگزار شود. همچنین فینال جام حذفی روز 20 اردیبهشت‌ماه برگزار شود.

اما رسول خوروش در گفتگو با خبرنگار مهر، دیدگاه دیگری در خصوص این مسئله دارد و برنامه جدیدی را از سوی باشگاه سپاهان برای برگزاری دیدارهای پایانی لیگ برتر مطرح می‌کند. تصمیمی که امروز صبح توسط مسئولان باشگاه سپاهان اتخاذ شده و قرار است در نشست عصر امروز مسئولان سازمان لیگ با مدیران عامل دو باشگاه سپاهان و پرسپولیس پیشنهاد شود.

خوروش در این خصوص گفت: خواسته رسمی ما از سازمان لیگ این است که طبق آیین نامه و همچون ادوار گذشته، بازی‌های دو هفته پایانی لیگ بر‌تر به صورت همزمان برگزار شود تا دیگر شاهد اما و اگر برای تیم‌ها بویژه تیم‌های مدعی قهرمانی و کاندیداهای سقوط نباشیم. حتی در این خصوص به سازمان لیگ پیشنهاد داده بودیم که بازی‌های هفته سی و سوم لیگ به طور همزمان در تاریخ ۳۰ فروردین برگزار شود.

وی اضافه کرد: ممکن است در حال حاضر سازمان لیگ بگوید با توجه به اینکه برنامه هفته سی و سوم اعلام شده و فاصله اندکی که تا سی‌ام فروردین باقی مانده است، تیم‌ها برنامه ‌ریزی کرده‌اند و نمی‌توانند خود را برای تاریخ ۳۰ فروردین آماده کنند، به همین دلیل پیشنهاد جدید ما به سازمان لیگ این خواهد بود که بازی‌های هفته سی و سوم و سی و چهارم لیگ بر‌تر به ترتیب در تاریخ‌های ۱۴ اردیبهشت و ۱۹ اردیبهشت برگزار شده و متعاقب آن نیز فینال جام حذفی ۲۳ اردیبهشت انجام شود.

سرپرست تیم سپاهان اصفهان در خصوص تاریخ برگزاری فینال جام حذفی نیز تاکید کرد: درخواست ما این است که فینال جام حذفی همزمان یا پس از بازی تیم‌های استقلال و فولاد در هفته سی و سوم لیگ برگزار شود زیرا اگر ما با شکست دادن پرسپولیس قهرمان جام حذفی شویم، سهمیه حضور در رقابتهای فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا را می‌گیریم و آنگاه فولادی‌ها که خیالشان بابت کسب سهمیه در لیگ بر‌تر راحت است بدون انگیزه به مصاف تیم استقلال خواهند رفت.

خوروش در پایان گفت: قطعا این درخواست ما در نشست مشترک امروز مدیرعامل‌های دو باشگاه سپاهان و پرسپولیس با سرپرست سازمان لیگ مطرح خواهیم کرد.

طبق اعلام سازمان لیگ تیم سپاهان در هفته سی و سوم رقابتهای لیگ برتر می‌بایست روز جمعه هفته جاری (30 فروردین‌ماه) به مصاف داماش گیلان برود، پرسپولیس هم روز 10 اردیبهشت‌ماه برابر ملوان قرار خواهد گرفت و سایر دیدارهای این هفته روز 15 اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد. همچنین طبق برنامه قبلی قرار است دیدار فینال جام حذفی هم روز چهاردهم اردیبهشت‌ماه برگزار شود.

کد خبر 2033343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha