۲۸ فروردین ۱۳۹۲، ۹:۵۵

اخبار کوتاه نمایشگاه 26/

نمایش دستاوردهای وزارت ارشاد در نمایشگاه بین‌المللی کتاب

نمایش دستاوردهای وزارت ارشاد در نمایشگاه بین‌المللی کتاب

اختصاص میلیاردها تومان برای رونق بیشتر نمایشگاه و برپایی نمایشگاه تخصصی «ره توشه» در این رویداد فرهنگی، دو خبر کوتاه از بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران است.

به گزارش خبرگزاری مهر، وزیر ارشاد گفت: طی برگزاری نمایشگاه کتاب، حمایت جدی از ناشران و نویسندگان صورت می‌گیرد و بر این اساس هر ساله میلیاردها تومان به این موضوع اختصاص می‌دهیم تا شاهد رونق هرچه بیشتر نمایشگاه کتاب باشیم.

سیدمحمد حسینی، وزیر فرهنگ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي درباره چشم انداز نمایشگاه کتاب امسال اظهار کرد: همه تلاش ما این است که از تمام تجربیات سال های گذشته استفاده کنیم و اگر برخی ضعف‌ها در خدمت‌رسانی به مردم وجود داشته، این ضعف‌ها برطرف شود.

وی با اشاره به مشورت و رایزنی با ناشران و مسئولان نشر کشور در این باره بیان کرد: در مجموع به رغم مشکلات جدی که در برپایی نمایشگاه کتاب پيش رو داشتیم، ان‌شاءالله بتوانیم بیست و ششمین نمایشگاه بين‌المللي کتاب تهران را با توجه به گذشت ربع قرن تجربه‌، به صورت مناسب و درخور برگزار کنیم و تاثیرات و بازتاب خوب آن را در داخل و خارج کشور شاهد باشیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، نمایشگاه کتاب تهران را قابل مقایسه با نمایشگاه‌های معتبر و بزرگ کتاب دنیا دانست و افزود: استقبال و حضور گسترده و میلیونی مردم در نمایشگاه کتاب تهران کم نظیر است.

«ره توشه» به نمایشگاه کتاب می‌آید

«ره توشه» نمایشگاه تخصصی عملکرد و دستاوردهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در بيست و ششمين نمایشگاه بين‌المللي کتاب تهران برپا می‌شود. این نمایشگاه که ناظر بر عملکرد محتوایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است، به نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران انتقال می‌یابد.

این نمایشگاه در بخش جنبی نمایشگاه کتاب، واقع در نیم طبقه دوم شبستان مصلی برپا خواهد شد.

نمایشگاه عملکرد و دستاوردهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با عنوان «ره‌توشه» اکنون در تالار وحدت برپاست.

بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از یازدهم اردیبهشت در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) آغاز به کار می‌کند.

کد خبر 2034295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha