۴ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۲:۱۴

قاسمي ن‍ژاد:

تمام سعي خود را براي كسب نتيجه ايده آل در مسابقات جهاني جودو خواهم كرد

تمام سعي خود را براي كسب نتيجه ايده آل در مسابقات جهاني جودو خواهم كرد

مشهد - خبرگزاري مهر: ملي پوش خراساني حاضر در رقابت هاي جودو آسيايي تايلند گفت: تمام سعي خود را براي جبران مقام سومی آسیا، در رقابت هاي جهاني برزيل خواهم كرد.

به گزارش خبرنگار مهر، امير قاسمي نژاد صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار كرد: این رقابت ها با توجه به حضور قهرمانان المپيك و آسيا از سطح بالايي برخوردار بود و حريفان قدرتمندي را پیش رو داشتيم.

ملي پوش خراساني حاضر در رقابت هاي جودو آسيايي تايلند با اشاره به يك لحظه غفلت خود مقابل حريف ژاپني در دیدار ما قبل نهایی، بیان کرد: در ابتداي رقابتها حريفان كره اي و كويتي خود را شكست دادم اما با اختلاف ناچيز از صعود به دیدار پایانی بازماندم و سومین مدال برنز آسیایی خود را کسب کردم.

قاسمي ن‍ژاد افزود: حدود چهار ماه ديگر در مسابقات جهاني كشور برزيل شرکت می کنیم كه براي آمادگي در اين مسابقات، اردوهاي تداركاتي در كشور ژاپن و شركت در مسابقات جایزه بزرگ كشور باكو در نظر گرفته شده است.

وي به تغيير قوانين مسابقات جودو در جهان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر اين تغييرات به ضرر جودوی ايران است اما با شركت در چند دوره مسابقه بين المللي، مرتفع خواهد شد.

ملي پوش خراساني حاضر در رقابت هاي جودو آسيايي تايلند با تشكر از حمايت هاي هيئت جودو استان و حضور مسئولان در مراسم استقبال، تصريح کرد: تمام سعي خود را براي پيروزي و كسب مدال در رقابت هاي جهاني برزیل خواهم كرد.

 

کد خبر 2039780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha