۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۹:۰۳

کتاب‌های چاپ اول کودک و نوجوان در راه نمایشگاه

کتاب‌های چاپ اول کودک و نوجوان در راه نمایشگاه

سالن کودک و نوجوان نمایشگاه در حالی کار خود را دیروز آغاز کرد که هنوز بعضی غرفه‌ها چیده نشده و کتاب‌های چاپ اول به دست ناشران نرسیده است.

به گزارش خبرنگار مهر، دیروز یازدهم اردیبهشت ماه سالن کودک و نوجوان نمایشگاه کتاب کار خود را آغاز کرد؛ در حالی که ناشرانی چون انتشارات علمی و فرهنگی و کتاب‌های شکوفه وابسته به موسسه انتشارات امیر کبیر به درستی چیده نشده‌اند و هنوز کتاب‌های چاپ اول در اختیار این ناشران قرار نگرفته است.

لیلا اصلانی یکی از گردانندگان غرفه انتشارات امیرکبیر که بر پیشانی آن طرح جلد کتاب «شازده کوچولو» با ترجمه محمد قاضی می‌درخشد از حضور 500 عنوان کتاب در بخش کتاب‌های شکوفه خبر داد و افزود: 30 عنوان از این کتاب‌ها چاپ اول است اما غرفه هنوز چیده نشده، چرا که طراح انتشارات امیرکبیر شب پیش غرفه نیمه‌کاره را به مسئولان تحویل داده است.

همچنین انتشارات علمی فرهنگی نیز با 200 عنوان کتاب که 20 عنوان آن تازه است در بیست و ششمین نمایشگاه کتاب تهران شرکت کرده اما به گفته مسئول غرفه کتاب‌های چاپ اول این انتشارات هم با تاخیر در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از 11 اردیبهشت آغاز و تا 21 اردیبهشت ماه در انتظار بازدید علاقه مندان است هر چند حضور کودکان در سالن کودک و نوجوان چندان پررنگ نیست.

کد خبر 2044967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha