۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۹:۱۷

کارتخوان‌های نمایشگاه کتاب؛ گاهی خوب گاهی بد

کارتخوان‌های نمایشگاه کتاب؛ گاهی خوب گاهی بد

دستگاه‌های کارتخوان ناشران حاضر در نمایشگاه کتاب تهران در روز نخست چندین بار قطع شده و موجب اختلال زیادی در خرید و فروش کتاب‌های آنها شد.

به گزارش خبرنگار مهر، صبح چهارشنبه 11 اردیبهشت که نخستین روز فعالیت بیست و ششمین نمایشگاه کتاب تهران بود، دستگاه‌های پوز (کارتخوان) ناشران بخش‌های مختلف نمایشگاه کتاب تهران چند نوبت قطع شد. تا اینکه ظهر دیروز با برقراری مجدد ارتباط با شبکه‌های مرکزی، فعالیت این کارتخوان‌ها از سر گرفته شد.

با این حال بعدازظهر امروز بار دیگر ارتباط این دستگاه‌های کارت خوان با شبکه‌های عامل مجددا قطع شد تا اینکه دقایقی پیش این مشکل بر طرف شد.

از حوالی عصر روز نخست نمایشگاه، ارتباط این کارتخوان‌ها در اغلب غرفه‌های نمایشگاه کتاب تهران برقرار شد، اما برخی غرفه‌داران همچنان از قطع این دستگاه‌ها گله‌مند هستند. این در حالی است که مشکل یاد شده در بخش ناشران خارجی از صبح دیروز وجود داشت و در زمان مخابره این گزارش ارتباط دستگاه‌های کارتخوان در این قسمت از نمایشگاه همچنان مختل است.

اختلال در سیستم ارتباطی دستگاه‌های کارتخوان در نمایشگاه در حالی اتفاق می‌افتد که جمعیت بازدیدکننده در قیاس با دوره‌های قبل اندک است. به نظر می‌رسد در صورتی که این مشکل زیرساختی طی روزهای آتی و در شرایطی که در آمار بازدیدکنندگان نمایشگاه افزوده می‌شود، برطرف نشود، این مسئله تاثیر منفی بر فروش ناشران خواهد داشت.

کد خبر 2045274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha