۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۲:۱۷

به دليل غیبت در نمايشگاه كتاب؛

نشر روزنه در دفتر خود نمايشگاه كتاب دایر کرد

نشر روزنه در دفتر خود نمايشگاه كتاب دایر کرد

نشر روزنه به دليل جلوگيري مسئولان نمايشگاه كتاب براي حضور در مصلي در محل دفتر نشر خود، نمايشگاه كتاب برپا کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، نشر روزنه از جمله ناشراني است كه امسال به دلايلي كه هنوز به مدیران آن اعلام نشده است از حضور در نمايشگاه كتاب بازمانده است.

به گفته صدرالدين بهشتي، مدير اين موسسه انتشاراتي، با وجودي كه تعداد آثار منتشر شده در اين مؤسسه نشر براي حضور در نمايشگاه كم نبوده و مشكلاتي اعم از تعليق و يا تخلف انضباطي نيز در كارنامه اين ناشر ثبت نشده است و علي‌رغم نام‌نويسي به موقع اين موسسه نشر براي حضور در نمايشگاه كتاب از سوي مسئولان نمايشگاه با وجود تخصيص غرفه از حضور در نمايشگاه باز مانده است.

به گفته مسئولان اين موسسه انتشاراتي نام اين ناشر در حال حاضر حتي در سامانه اينترنتي نمايشگاه ثبت شده است، اما به دلايل نامعلومي از حضور اين موسسه نشر در نمايشگاه كتاب جلوگيري شده است.

روزنه پيش از اين قرار بود در نمايشگاه بين‌المللي كتاب امسال آثار قابل توجهي از جمله رمان سايه‌هاي بلند نوشته شهريار عباسي، مجموعه داستان بوي قير داغ نوشته علي اكبر حيدري و گراف گربه نوشته هادي تقي‌زاده را به همراه ساير آثارش ارائه كند، اقدام به برپايي نمايشگاهي از اين آثار به همراه جشن امضاء براي نويسنده آن در محل دفتر اين نشر در ايام نمايشگاه كتاب كرده است.

رضا علی‌زاده، مترجم آثار امبرتو اکو و مجموعه‌ ارباب حلقه‌ها و بزرگمهر حسين پور نيز از ديگر نويسندگان و مترجماني هستند كه قرار بود آثارشان توسط اين ناشر در نمايشگاه كتاب عرضه شود كه به دليل مسائل پيش آمده در هفته جاري و در دفتر نشر ميهمان علاقه‌مندان به كتاب‌هايشان خواهند بود.

کد خبر 2048284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha