۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۸:۳۸

«بچه‌های کارون» دهقان به نمایشگاه رسید

«بچه‌های کارون» دهقان به نمایشگاه رسید

تازه‌ترین رمان احمد دهقان با عنوان بچه‌های کارون از سوی سوره مهر روانه نمایشگاه کتاب شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، رمان «بچه‌های کارون» تازه‌ترین اثر احمد دهقان از سوی انتشارات سوره مهر در بیست و ششمین نمایشگاه کتاب تهران عرضه ‌شد.

این کتاب درباره اشغال و آزادسازی خرمشهر از نگاه چند نوجوان است که در کنار رود کارون در سنگر نیروهای ایرانی به سر می‌برند و شرح ماجراهایی‌ است که در زمان جنگ بر آن‌ها رفته است.

احمد دهقان، نویسنده‌ بچه‌های کارون در این رمان تلاش کرده با چشم‌اندازی متفاوت به جنگ نگاه کند، طوری که برای گروه سنی نوجوان جالب و خوشخوان باشد،

به گفته‌‌ نویسنده‌ این کتاب، بچه‌های کارون که برای گروه سنی نوجوان نوشته شده، نیم نگاهی نیز به طنز دارد و شخصیت‌هایی طناز و شوخ ماجراها را پیش می‌برند.

نویسنده کتاب «سفر به گرای 270 درجه» همچنین افزود: ما در جنگ قهرمانان واقعی را کمتر نشان داده‌ایم؛ کسانی که نوجوان بودند، اما جنگ آن‌ها را مجبور کرد خیلی زود بزرگ شوند و کارهای بزرگ انجام بدهند؛ من در این داستان سعی کرده‌ام دینم را به بچه‌های قهرمان گمنام جنگ ادا کنم.

به گفته‌ دهقان این کتاب نگاهی واقعی و متفاوتی به آدم‌هایی دارد که واقعیت داشتند؛ گروهی از مردم کوچه و بازار، با خنده‌ها و شوخی‌های مرسوم و مخصوص خودشان و  قهرمانانی کم سن و سال که جنگ آن‌ها را وادار کرد کارهای بزرگ انجام دهند.  

سوره مهر این کتاب را در 238 صفحه و با قیمت 9900 تومان منتشر کرده است.

کد خبر 2048813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha