۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۹:۰۹

عصر سه شنبه برگزار شد؛

اولین تمرین پس از خداحافظی کیا و کریمی/ شوخی رویانیان با بازیکنان

اولین تمرین پس از خداحافظی کیا و کریمی/ شوخی رویانیان با بازیکنان

تمرین روز سه شنبه تیم فوتبال پرسپولیس در حالی برگزار شد که علی کریمی به همراه چند بازیکن اصلی از غایبان آن بودند ولی محمد رویانیان در جمع بازیکنان حاضر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، اولین تمرین پرسپولیس پس از شکست مقابل سپاهان در جام حذفی از ساعت 17 امروز سه شنبه در زمین شماره دو کمپ تیمهای ملی برگزار شد. قرار بود این تمرین در ورزشگاه درفشی فر برگزار شود ولی ناگهان به کمپ تیم‌های ملی منتقل شد.

در تمرین امروز محمد نوری، علی کریمی، نیلسون، حقیقی، عادل کلاه کج ومهدی مهدوی کیا غایب بودند. این اولین تمرین پرسپولیس بعد از خداحافظی مهدوی کیا و علی کریمی بود.

بازیکنان اصلی در تمرین امروز ریکاوری کردند و سایر بازیکنان پس از گرم کردن بدنهایشان به فوتبال درون تیمی پرداختند. درتمرین امروز کریم باقری، بگوویچ  و محمد رویانیان حضور داشتند.

رویانیان در تمرین امروز دقایقی با گل محمدی به صورت اختصاصی صحبت کرد و سپس به جمع بازیکنان رفت. مدیرعامل پرسپولیس سعی می کرد به بازیکنان روحیه بدهد و به همین خاطر با آنها شوخی می کرد. وی همچنین مهرزاد معدنچی و امیر عابدزاده را در آغوش کشید و با عابدزاده چند کلمه انگلیسی صحبت کرد.

مارکوپرو ویچ با لباس شخصی در تمرین پرسپولیس حضور داشت. تعدادی از بازیکنان تیم نوجوانان ایران که اردوی آماده سازی خود را در کمپ تیم های ملی برگزار می کنند دقایقی تمرین تیم  پرسپولیس را زیر نظر گرفتند.

کد خبر 2049736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha