۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۴:۳۱

در گفتگو با مهر عنوان شد؛

میز تخصصی بررسی بازار تایلند در اتاق بازرگانی خرم آباد تشکیل می شود

میز تخصصی بررسی بازار تایلند در اتاق بازرگانی خرم آباد تشکیل می شود

خرم آباد - خبرگزاری مهر: رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم آباد از تشکیل میز تخصصی بررسی بازار تایلند در این اتاق خبر داد.

حسین سلاحورزی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به حضور سفیر پادشاهی تایلند در تهران در استان لرستان اظهار داشت: صبح امروز جلسه مشترک فعالان اقتصادی استان با سفیر پادشاهی تایلند در تهران در محل اتاق بازرگانی خرم آباد برگزار شد.

وی با بیان اینکه با توجه به تبادل اطلاعاتی که در این جلسه انجام شد به این نتیجه رسیدیم که امکان برقراری ارتباط تجاری و اقتصادی بین دو طرف وجود دارد، تصریح کرد: ما به دنبال این هستیم که یک میز تخصصی برای بررسی بازارهای تایلند در اتاق بازرگانی خرم آباد تشکیل دهیم.

رئیس اتاق بازرگانی خرم آباد با تاکید بر اینکه ما خوشحال می شویم که در آینده میزبان یک هیئت تجاری و اقتصادی از تایلند باشیم، افزود: همچنین در برنامه ریزی های خود اعزام یک هیئت تجاری از لرستان به تایلند را در دستور کار قرار داده ایم.

سلاحورزی با اشاره به اینکه با توجه به علایق و زمینه های مشترک موجود بین کشور تایلند و ایران امکان برقراری ارتباطهای تجاری وجود دارد، گفت: امیدواریم با توجه به ظرفیتهای مختلف لرستان در حوزه های سنگهای ساختمانی، محصولات کشاورزی، محصولات غذایی و جاذبه های توریستی بتوانیم ارتباط خوبی با سرمایه گذاران و تجار تایلندی برقرار کنیم.

وی اظهار امیدواری کرد که در آینده شاهد مبادلات تجاری و اقتصادی بلند مدت با فعالان اقتصادی کشور تایلند باشیم.

کد خبر 2053974

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha