۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۷:۰۴

ماجدی بیان کرد:

تیم زیر 17 سال مهمترین تیم پایه فدراسیون است

تیم زیر 17 سال مهمترین تیم پایه فدراسیون است

سرپرست کمیته جوانان فدراسیون فوتبال معتقد است تیم زیر 17 سال ایران مهمترین تیم رده پایه این کمیته و فدراسیون به حساب می‌آید. او همچنین با اعلام حمایت از سرمربی تیم نوجوانان می‌گوید دوستی مهر یک متخصص به تمام معناست.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، میرشاد ماجدی در خصوص عملکرد تیم فوتبال زیر 16 سال ایران اظهار داشت: تیم زیر 16 سال در تورنمنت ریاست جمهوری قزاقستان عملکرد بسیار خوب و فوق العاده‌ای داشته و توانسته به فینال این رقابت‌ها صعود کند. امیدواریم امشب (دوشنبه شب) این تیم در فینال به پیروزی برسد و قهرمانی سال گذشته ایران را که با علی دوستی مهر بدست آمده بود تکرار کند.

وی با بیان اینکه  تیم زیر 16 سال در حال حاضر با مصطفی قنبرپور به خوبی نتیجه گرفته است، تاکید کرد: مربیان این تیم دو سال است که با بازیکنان کار می‌کنند و نقاط قوت و ضعف این تیم را به خوبی می‌شناسند. تیم ایران یک سال از همه تیم‌ها کوچکتر است. سال قبل هم همینطور بود و ما توانستیم قهرمان این مسابقات شویم.

سرپرست کمیته جوانان ادامه داد: همه تلاش کمیته جوانان و فدراسیون فوتبال این است که تیم آماده‌ای راهی مسابقات مقدماتی نوجوانان آسیا در پاکستان شود و به عنوان سرگروه به مرحله نهایی در تایلند صعود کند.

ماجدی همچنین درباره اردوی تیم فوتبال زیر17 سال ایران در امارات و دو بازی دوستانه این تیم گفت: ما به علی دوستی مهر اعتقاد داریم و می‌دانیم که در رده نوجوانان یک متخصص به تمام معناست. البته قرار است که با ایشان جلسه ای بگذاریم و درباره روند کلی تیم صحبت کنیم. پیروزی 2 بر یک در بازی اول و پس از آن شکست 5 بر یک بازی دوم حتما از سوی ایشان و کادرفنی توجیه دارد.

وی خاطرنشان کرد: ضمن اینکه نتیجه در بازی‌های دوستانه زیاد مهم نیست. در حال حاضر تیم زیر17 سال مهمترین تیم رده پایه کمیته جوانان و فدراسیون است که قرار است در جام جهانی امارات به میدان برود. در بازی‌هایی هم که تیم ملی مقابل تیم‌های لیگ برتری انجام داد بدون توجه به نتیجه شاهد نمایش خوبی از سوی بازیکنان بودیم. البته گفته شده که تیم ایران با تیم دومش به مصاف تیم امارات رفته است. به نظر من در مواجهه با حریفی به نام امارات، نباید تیم‌های اول و دوم ایران تفاوتی با هم داشته باشد.

سرپرست کمیته جوانان با اعلام حمایت مجدد از علی دوستی مهر گفت: ضمن اینکه در بازی دوم تیم زیر 17 سال، تیم امارات با ترکیبی از بازیکنان تیم ملی نوجوانان و جوانان به میدان آمد و اغلب آنها حداقل یکی دو سال از بازیکنان ایران بزرگتر بودند و از نظر فیزیکی هم این اتفاق قابل مشاهده بود. بازهم تکرار می‌کنم که ما به علی دوستی مهر اعتقاد داریم و مطمئنیم تیم مهیایی را به جام جهانی می‌برد.

وی درباره حضورش در همایش فوتبال پایه در مالزی گفت: امشب (دوشنبه شب) به مالزی می‌روم چرا که از سه شنبه کنفرانس فوتبال پایه در مالزی برگزار می‌شود. در این کنفرانس فیفا و یوفا نمایندگانی دارند و کارگاه‌های مفیدی در اینباره برگزار می‌شود. این کنفرانس درباره رده سنی 14 سال است و در واقع تیم‌های زیر14، زیر13، زیر12، زیر11 و زیر10 سال است.

ماجدی در پایان تصریح کرد: فدراسیون فوتبال و کمیته جوانان توجه ویژه ای به رده‌های سنی زیر 14 سال دارد. البته قرار است که کمیته جوانان برگزاری این رقابت‌ها را به آکادمی ملی فوتبال واگذار کند. قبلا رقابت‌های این رده سنی به صورت فستیوالی انجام می‌شد.  تفاهم نامه ای هم بین فدراسیون فوتبال و کمیته جوانان با آکادمی ملی فوتبال امضا شده که آکادمی به صورت برنامه ریز و اجرا کننده، رقابت‌ها را برگزار کند. منتظر هستیم تا با دستور رئیس فدراسیون این تفاهم نامه اجرایی شود.

کد خبر 2054147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha