۳ خرداد ۱۳۹۲، ۱۴:۳۴

سردار احمدی:

آزادی خرمشهر تحقق وعده الهی و سند افتخار ملت بزرگ ایران است

آزادی خرمشهر تحقق وعده الهی و سند افتخار ملت بزرگ ایران است

اسفراین - خبرگزاری مهر: فرمانده سپاه امام رضا (ع) مشهد گفت: آزادی خرمشهرتحقق وعده الهی و سند افتخار ملت بزرگ ایران است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار غلامرضا احمدی ظهر جمعه در مراسم یادواره پنج شهید گمنام و 22 شهید اصناف اسفراین افزود: راه، روش و منش شهدای انقلاب و 8 سال دفاع مقدس برای نسل جوان امروز سرلوحه و چراغ زندگی آنان است.

وی تصریح کرد: شهدا مانند ستارگانی درخشان، روشنگر مسیر پیش روی نسل امروز هستند.

وی با اشاره به سالروز میلاد مولود کعبه و همچنین سالروز سوم خرداد و پیروزی فتح خرمشهر اظهار داشت: سربلندی و سرافزازی امروز ملت ایران در عرصه های جهانی مدیون پایداری و مقاومت شهدایی است که در مسیر آرمانهای امام وانقلاب، از جان خود گذشتند و خون پاک و مطهرشان را تقدیم نظام اسلامی کردند.

سردار احمدی با بیان اینکه شهادت در راه خدا، یکی از نعمت های بزرگ دین مبین اسلام است افزود: گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و تبیین فرهنگ شهادت طلبی بزرگ مردان 8 سال دفاع مقدس و آنانی که صادقانه به استقبال شهادت رفتند باید جاودانه بماند.

وی خرمشهر را سند افتخار ملت بزرگ ایران عنوان کرد و افزود: خرمشهر برای همیشه نماد شجاعت و پایمردی دلیر مردانی است که عاشقانه و خالصانه جان خود را در طبق اخلاص نهاده و برای دفاع از حریم اسلام و ارزشهای اسلامی به استقبال شهادت رفتند.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) با اشاره به فرموده امام (ره) که فرمودند" خرمشهر را خدا آزاد کرد" تصریح کرد: فتح خرمشهر فتح همه ارزش ها و تجلی قدرت لایزال الهی بود.

به گزارش خبرنگار مهر، در این مراسم که در جوار مزار شهدای گمنام مدفون در بوستان قائم  برگزار شد، خانواده معزز شهدا و شماری از مسوولان نظامی و انتظامی و مدیران شهرستان اسفراین حضور داشتند.

کد خبر 2061759

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha