۱۲ خرداد ۱۳۹۲، ۹:۱۳

یک مصدوم و آرزوی موفقیت رئیس؛

آخرین وضعیت قطر قبل از دیدار با ایران/ تذکر سرمربی به بازیکنان قطری

آخرین وضعیت قطر قبل از دیدار با ایران/ تذکر سرمربی به بازیکنان قطری

تیم ملی فوتبال قطر در حالی خود را برای بازی با ایران آماده می‌کند که این تیم یک بازیکن مصدوم دارد اما طبق ادعای سایت‌های خبری این کشور، این بازیکن به مسابقه با ایران می‌رسد. سرمربی تیم ملی فوتبال قطر نیز در تمرینات روزهای گذشته به بازیکنانش تذکر داده که اشتباهات دیدار برابر آذربایجان را در بازی با ایران تکرار نکنند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های ملی فوتبال ایران و قطر روز سه شنبه این هفته در چارچوب مسابقات نهایی انتخابی جام جهانی در دوحه به مصاف هم خواهند رفت. دیداری که برای هر دو تیم حیاتی است و برد و باخت در آن می‌تواند به معنای خداحافظی با جام جهانی 2014 برزیل باشد.

تیم ملی ایران پیش از این بازی اردوی یک هفته‌ای را در دبی برگزار کرده است. از مهمترین اخبار تیم ملی در دبی می‌توان به حضور "نلو وینگادا" در کنار "کارلوس کی‌روش" و همچنین مصدومیت جزیی آندارنیک تیموریان اشاره کرد. تیم ملی در حالی به مصاف قطر می‌رود که هیچ بازی دوستانه‌ای را با بازیکنان اصلی خود برگزار نکرده است.

از سوی دیگر قطر با آمادگی کامل به مصاف ایران خواهد آمد. آنها هفته گذشته دو بازی دوستانه با لتونی و آذربایجان برگزار کردند که در بازی اول پیروز شدند و مقابل آذربایجان هم به نتیجه تساوی رسیدند.

روز شنبه "شیخ حمد بن خلیفه" رئیس فدراسیون فوتبال قطر در تمرین تیم ملی این کشور حاضر شد و برای این تیم در بازی با ایران آرزوی موفقیت کرد.

قطری‌ها که بعد از بازی با آذربایجان تمرینات خود را در ورزشگاه جاسم بن حمد برگزار می‌کنند، یک بازیکن مصدوم دارند. ابراهیم الغانم بازیکنی است که طبق ادعای سایت‌های قطری دچار آسیب دیدگی شده و البته نشانه‌های آمادگی‌اش برای دیدار با ایران مشاهده شده است.

فهد ثانی سرمربی تیم ملی قطر در تمرین روز شنبه روی اشتباهات بازیکنان این تیم در بازی با آذربایجان متمرکز شده بود و از آنها می‌خواست تا این اشتباهات را در بازی با ایران تکرار نکنند.

قطر آخرین تمرین خود را پیش از بازی با ایران روز دوشنبه و پشت درهای بسته انجام خواهد داد، جایی که انتظار می‌رود ترکیب نهایی این تیم برای تقابل با ایران مشخص شود.

کد خبر 2068013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha