۱۳ خرداد ۱۳۹۲، ۱۵:۲۵

حجت الاسلام عباسيان:

مهمترين اخلاق انتخاباتي دوري از كارشكني در فعاليت ديگران است

مهمترين اخلاق انتخاباتي دوري از كارشكني در فعاليت ديگران است

اراك-خبرگزاري مهر: مدير كل اوقاف و امور خيريه استان مركزي گفت: مهمترين اخلاق انتخاباتي ارائه برنامه‌ها توسط نامزدهاي انتخاباتي و دوري از كارشكني در فعاليت ديگران است.

حجت الاسلام آيت الله عباسيان در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: گاهي نامزدهاي انتخاباتي به دليل تهي بودن خود، ديگران را تخريب مي‌كنند و مانع از کار آنها می شوند.

وي با بيان اينكه احساس مسوليت و پيگيري مسايل و مشكلات مردم بايد در اولويت كار رييس جمهور باشد اضافه كرد: بدنه دولت و دولتمردان به نظرات كارشناسي توجه كنند و از  پتانسيل هاي موجود براي كسب موفقيت هر چه بيشتر استفاده شود.

گاهي كانديداها با بسته‌هاي مدرن و فريبنده اما نشدني به عصره رقابت وارد مي‌شوند

حجت الاسلام عباسيان همچنين به بيان مسايل شدني مطروحه در كنار توسط كانديداها علاوه بر رعايت حقوق ديگران اظهار كرد: گاهي كانديداها با بسته‌هاي مدرن و فريبنده اما نشدني به عصره رقابت وارد مي‌شوند، كه جز فريب مردم نيست.

مدير كل اوقاف و امور خيريه استان مركزي اظهار كرد: توانايي و حضور گسترده در انتخابات، بستري براي استفاده از ظرفيت هاي بالقوه و تبديل آن به ظرفيت هاي بالفعل است.

حجت الاسلام عباسيان با بيان اينكه دشمن به دنبال جلوگيري از اعتماد به نفس در كشورهاي اسلامي و عربي است، اضافه كرد: نظام جمهوري اسلامي يادگار امام خميني (ره) است و با شكل دهي آن تغييراتي را دنيا ايجاد كرد.

حجت‌الاسلام عباسيان بهبود وضعيت اقتصادي از مهمترين مسايل امروز كشور دانست و افزود: رييس جمهور بايد به مسئله اقتصاد توجه كرده و ثبات اقتصادي را در كشور حكم‌فرما كند.

وی مهمترين نكته حضور مردم را انتخابات فرد اصلح دانست و گفت: فرد اصلح بايد مهمترين شاخصه يعني تقواي الهي داشته باشد و مصالح نظام را به مصالح شخصي خود مقدم بدارد.

وي با بيان اين‌كه بسياري از سرمايه‌گذاران با وجود مشكل اقتصادي روي حضور در عرصه و سرمايه‌گذاري را ندارند، خاطر نشان كرد: مسئله سياسي خارجه نيز از ديگر مسايل كشور است، كه با تدبير، استقلال و آزادي را حفظ و با دنيا در ارتباط باشيم.

مدير كل اوقاف و امور خيريه استان مركزي در پايان بر پيروي و پشتيباني از ولايت فقيه را سرلوحه كار افراد دانست و تصريح كرد: جمهوري اسلامي به رهبري بنيانگذار كبير انقلاب به پيروزي رسيد و سپس به رهبري ولايت فقيه و همراهي مردم با ايشان گام‌هاي بلندي بر‌داشته شد.

 


 

کد خبر 2069360

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha