۲۰ خرداد ۱۳۹۲، ۱۷:۰۷

امروز صورت گرفت/

تقدیر از 110 دانش آموز برتر جشنواره های علمی فرهنگی اراک

تقدیر از 110 دانش آموز برتر جشنواره های علمی فرهنگی اراک

اراک - خبرگزاری مهر: در مراسمی با عنوان جشن ستارگان از 110 دانش آموز برتر در مسابقات و جشنواره های علمی ، فرهنگی ناحیه یک اراک با اهدای جوایزی تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک اراک ظهر روز دوشنبه دراین مراسم در کانون امام خمینی(ره) اراک گفت: آموزش و پرورش با تلاش و اجرای برنامه های مدون خواهد توانست در حوزه تعلیم و تربیت اسلامی موفق تر عمل کرده و با مساعدت اولیای مدارس انسان های وارسته و شایسته تربیت کند.

ابوالفضل هاشمی خطاب به دانش‌آموزان گفت: امروز را به‌خاطر سپرده و آن را سرآغاز موفقيت‌های بعدی خود قرار دهيد؛ چراكه با مراقبت و صيانت از آموخته‌های علمی خود و توجه به مبانی اسلامی و دينی خواهيد توانست قله‌های رفيع موفقيت را كسب كنيد.

وی سرمايه عظيم ملت و جامعه اسلامی ايران را دانش‌آموزان دانست و تأكيد كرد: آموزش و پرورش با تلاش و اجرای برنامه‌های مدون قطعاً خواهد توانست در حوزه تعليم و تربيت اسلامی موفق‌تر عمل كرده و با مساعدت اوليای مدارس انسان‌هايی وارسته و شايسته مانند امام راحل، رهبر فرزانه انقلاب، دكتر حسابی و ... تربيت كند.

هاشمی با بيان اينكه سند تحول بنيادين با قدرت اهدف خود را دنبال می كند، تصريح كرد: اداره آموزش و پرورش وناحيه يك اراك در طی بررسی ها با اجرای برنامه های جامع در بين 15 منطقه آموزشی استان رتبه برتر را به خود اختصاص داده است.

رئيس اداره آموزش و پرورش ناحيه يك اراك در پايان با تأكيد بر اينكه توجه به دين و فرائض اسلام سبب خواهد شد كه دانش‌آموزان علاوه بر علم به تعهد علمی نيز پايبند باشند به آنها، خاطرنشان كرد: حضور در اين مراسم شما را مغرور نكند؛ چراكه شما در ابتدای راه هستيد و با تكيه بر خدای متعال، تلاش وافر و با بهره‌مندی از راهنمايی‌های مديران آموزشی و والدين می‌توانيد در تمامی عرصه‌های ملی و بين‌الملل بدرخشيد.

گفتنی است این دانش آموزان در جشنواره ها و مسابقاتی از جمله خط تحریری، جابر بن حیان، مهارت های خواندن، مجلات رشد و مهارت های زندگی اسلامی حائز رتبه شدند.
 

کد خبر 2073278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha