۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۴:۲۷

به مناسبت هفته معلم:

تجلیل از 2 معلم نمونه کشوری/ مدیران ارشد استان مرکزی دو ساعت تدریس می کنند

تجلیل از 2 معلم نمونه کشوری/ مدیران ارشد استان مرکزی دو ساعت تدریس می کنند

اراک - خبرگزاری: مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی از تجلیل از ۲ معلم نمونه کشوری در استان مرکزی همزمان با هفته معلم خبر داد و گفت: همچنین مدیران ارشد استان در هفته معلم به مدت دو ساعت در کلاس های درس حاضر شده و تدریس می کنند.

سیف الله کریم زاده  در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: تجلیل از ۲ معلم نمونه کشوری از مهمترین برنامه های این اداره کل در هفته معلم است.

وی ادامه داد: تجلیل از ۳۳۸ معلم نمونه منطقه ای و ۳۴ معلم نمونه استانی نیز در دستور کار برنامه های این هفته قرار دارد.

کریم زاده با بیان اینکه این برنامه با تصویب شورای آموزش و پرورش استان و با هدف تجلیل از مقام معلم اجرا می شو اظهار کرد: در این برنامه مدیران ارشد استان در در مدارس راهنمایی و متوسطه به مدت ۲ ساعت درس مورد علاقه خود را تدریس خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه روز ۱۸ اردیبهشت مطابق سنوات گذشته دیدار فرهنگیان با مقام معظم رهبری است٬ اضافه کرد: در این دیدار 60 نفر از معلمان نمونه استان با رهبر معظم انقلاب ملاقات می کنند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی دیدار فرهنگیان استان با نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک، دیدار با خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران فرهنگی و اعزام 60 نفر از فرهنگیان بیمار صعب العلاج به مشهد مقدس از دیگر برنامه های این هفته است.

کریم زاده خاطر نشان کرد: مسابقه کوه پیمایی جماران در اردوگاه شازند٬ برگزاری مسابقه پیام کوتاه از کتاب استاد شهید مرتضی مطهری٬ توزیع لوح فشرده در خصوص آثار شهید مطهری، مسابقه خاطره نویسی معلمان برتر، گلباران قبور مطهر شهدا، اجرای برنامه سپاس معلم در مدارس، برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب و دستاوردهای آموزش و پرورش، بخش دیگری از برنامه های این هفته است.

وی با بیان اینکه ۲۴ عنوان برنامه به مناسبت گرامیداشت هفته معلم در استان مرکزی برگزار می شود٬ تصریح کرد: برنامه های هفته معلم در 15 منطقه مختلف آموزشی و در هر مدرسه به صورت جداگانه برگزار می شود.

کد خبر 2044373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha