۲۰ فروردین ۱۳۹۲، ۱۴:۲۲

کریم زاده:

تلاش دشمنان در انحراف جامعه اسلامی بی نتیجه است

تلاش دشمنان در انحراف جامعه اسلامی بی نتیجه است

اراک - خبرگزاری مهر: مدير كل آموزش و پرورش استان مركزی گفت: تلاش دشمنان در جهت انحراف اقشار جامعه اسلامی بی نتیجه مانده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سيف الله كريم زاده٬ صبح سه شنبه در مراسم گراميداشت روز ملی فناوری هسته ای در دبیرستان دخترانه فاطمه الزهرا (س) اراک٬ افزود: همه به ویژه دانش آموزان باید با همت والا و توکل بر خدا راه شهدای هسته ای را ادامه دهند و در مسیر توسعه کشور از هیچ کوششی دریغ نکنند.

وی با اشاره به نامگذاری 20 فروردین به روز تجدید میثاق با شهدای هسته ای٬ گفت: درماندگی نظام سلطه عامل به شهادت رساندن انديشمندان هسته ای كشور است.

مدير كل آموزش و پرورش استان مركزی اظهار کرد: دشمنان ایران اسلامی به قدری درمانده هستند و چشم دیدن توفیقات این مرز و بوم را ندارند که دست به ترور دانشمندان هسته ای می زنند.

کریم زاده با بیان اینکه موضوع انرژی هسته ای مسئله ای با اهميت است وتوجه به اين مسئله به ويژه در قشر دانش آموز جامعه بايد بيش از پيش باشد ادامه داد: اين مهم خود توجه بيشتر مسئولان به نوجوانان جامعه را می طلبد كه هيچ حكومتی با كم توجهی به دانش آموزان به كوچكترين موفقيتی دست نخواهد يافت.

وی با اشاره به اینکه دشمنان از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون توطئه های زیادی برعلیه جمهوری اسلامی ایران داشتند٬ خاطر نشان کرد: در این راستا اقشار جامعه به ویژه جوانان باید بسیار هوشیار باشند.

داشتن جامعه ای سالم٬ در گرو داشتن اجزاء سالم است

مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی در بخش دیگری از سخنانش به تقارن هفته سلامت و روز ملی فناوری هسته ای اشاره کرد و گفت: جامعه سالم همانند بدن سالم است از اين رو اگر ميان اجزای هر يك هماهنگی وجود نداشته باشد دچاراختلال خواهد شد.

کریم زاده اضافه کرد: سلامت جامعه نيز در گرو هماهنگی و اتحاد ميان اعضای آن است كه نتيجه اين هماهنگی پيشرفت در عرصه های مختلف و قرار گرفتن دررتبه های برتر در جهان است.

وی در پايان آگاهی بخشی به دانش آموزان در مسائل مختلف را از اولويت های اساسی خواند و تصریح کرد: حجمه سنگين رسانه های بيگانه در كشور و به بيراهه كشيدن جوانان توسط اين رسانه ها آسيب های جدی به شمار مي رود و نقش موثر فرهنگيان در روشنگری اين مطالب بی بديل است.

شهدای هسته ای از دست پرورده های آموزش و پرورش هستند

ابوالفضل هاشمی٬ رییس آموزش و پرورش ناحیه یک اراک٬ در این مراسم٬ گفت: شهدای هسته ای از محصولات و دست پرورده های آموزش و پرورش هستند و امروزدانش آموزان باید آنها را الگوی خود قرار دهند.

وی با بیان اینکه دشمنان با طراحی نقشه های مختلف قصد به بیراه کشاندن جوانان و نوجوانان این کشور را دارند افزود: جوانان و نوجوانان ایران اسلامی با آگاهی و به کارگیری استعدادهای بالقوه خود در برابر تلاش های دشمنان ایستادگی کرده و امید آنن را نا امید خواهند کرد.

کد خبر 2029112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha