۲۵ خرداد ۱۳۹۲، ۸:۴۱

در گفتگو با مهر عنوان شد؛

دنبال میزبانی جام جهانی سنگنوردی هستیم/ حدود 400 میلیون هزینه کردیم

دنبال میزبانی جام جهانی سنگنوردی هستیم/ حدود 400 میلیون هزینه کردیم

دبیر فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای برگزاری مسابقات معتبر این رشته در ایران گفت: درخواست میزبانی مسابقات جام جهانی را به فدراسیون جهانی داده‌ایم و به دنبال برگزاری این رقابتها در کشورمان هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، هادی صابری با اشاره به برنامه‌های آتی این فدراسیون ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: به دنبال اسپانسر هستیم تا با تامین بودجه بتوانیم در مسابقات بین‌المللی شرکت کنیم و رایزنی‌هایی را در این باره انجام داده‌ایم که باید ببینیم در آینده چه شرایطی پیش خواهد آمد.

وی در خصوص این که گفته می‌شود این فدراسیون به خاطر برگزاری مسابقات سنگنوردی قهرمانی آسیا با بدهی مواجه شده، خاطرنشان کرد: ما برای برگزاری این مسابقات حدود 400 میلیون تومان هزینه کردیم که برخی از اسپانسرها به صد در صد تعهداتشان عمل نکردند و برای همین با مشکلاتی مواجه هستیم. به دنبال این بودیم تا این مشکل را حل کنیم.

دبیر فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی همچنین با اشاره به میزبانی دیدارهای بین‌المللی افزود: غیر از مسابقات قهرمانی آسیا در رده‌های نوجوانان و جوانان هم مسابقات آسیایی را برگزار کردیم و در بهمن‌ماه سال 90 رقابتهای "مسترکاپ" را در زنجان برگزار کردیم. رایزنی‌هایی را با فدراسیون جهانی انجام دادیم تا مسابقات جام جهانی را برگزار کنیم. با توجه به گزارش‌های خوبی که از میزبانی‌های قبلی داشته‌ایم امیدورایم میزبانی جام جهانی را کسب کنیم.

صابری در خصوص برخی تخلفات صورت گرفته در دوره‌های آموزشی گفت: هر دوره یک دستورالعملی دارد و تاکید فدراسیون این است که بر اساس آیین‌نامه این دوره‌ها برگزار شود. در چندین شهرستان تخلفاتی را شاهد بوده‌ایم که در حال پیگیری آنها هستیم.

کد خبر 2073796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha