۲۳ خرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۳۰

خسرويار:

2 جودوكار خراسان شمالي به مسابقات جهاني آمريكا اعزام مي شوند

2 جودوكار خراسان شمالي به مسابقات جهاني آمريكا اعزام مي شوند

بجنورد - خبرگزاري مهر: رئيس هيئت جودو و كوراش خراسان شمالي گفت: دو جودوكار نوجوان اين استان در قالب تيم ملي به مسابقات قهرماني جهان كه به ميزباني آمريكا برگزار مي شود، اعزام مي شوند.

كوروش خسرويار در گفتگو با خبرنگار مهر، از حضور دو نوجوان جودوكار خراسان شمالي در اردوی تیم ملی جودو نوجوانان كشور خبر داد و افزود: اردوي تيم ملي جودو نوجوانان از 22 خرداد ماه با حضور 24 جودوكار نوجوان در استاديوم آزادي آغاز شده و بر اساس برنامه قرار است اين تيم پس از حضور در اردوي آمادگي ارمنستان، براي حضور در مسابقات قهرماني جهان به آمريكا سفر كند.

وي اظهار داشت: جواد مرادي در وزن 60 كيلوگرم و حامد رشيدي در 81 كيلو دو نماينده خراسان شمالي هستند كه اواخر مرداد ماه سال جاري به همراه تيم ملي به مسابقات جهانی میامی آمریکا اعزام مي شوند.

به گفته خسرويار اردوی تیم ملي نوجوانان برای حضور در مسابقات جهانی آمریکا از 22 خرداد در استادیوم آزادی آغاز شده است و پس از آن تيم ملي براي برگزاري اردوي آمادگي يك هفته اي به كشور ارمنستان سفر مي كند.

وي اظهار داشت: بر اساس برنامه قرار است ترکیب تیم جودوی نوجوانان برای حضور در رقابت‌های جهانی و بازی‌های آسیایی با برگزاری رقابت‌های انتخابی معرفی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان در آمریکا فرصت مناسبي براي جودوكاران كشور براي کسب سهمیه المپیک نوجوانان به شمار مي رود.

 

 

 

کد خبر 2075281

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha