۲۶ خرداد ۱۳۹۲، ۱۳:۲۲

عباس محمدرضایی در گفتگو با مهر:

با استقلال قراداد دارم اما بلاتکلیفم/ خودم به تنهایی بدنسازی می‌کنم

با استقلال قراداد دارم اما بلاتکلیفم/ خودم به تنهایی بدنسازی می‌کنم

هافبک تیم فوتبال استقلال با بیان این که منتظر بازگشت قلعه‌نویی است، گفت: من با استقلال قرارداد دارم ولی بلاتکلیف هستم.

عباس محمدرضایی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص وضعیت خود با باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: من منتظرم آقای قلعه‌نویی از سفر برگردد تا تکلیف خودم را روشن کنم. با استقلال قراداد دارم ولی در یک حالت بلاتکلیفی قرار گرفته‌ام. باید صبر کنم تا قلعه‌نویی بازگردد و تصمیم‌گیری کنم.

وی درباره این که از باشگاه استقلال با وی تماس گرفته‌اند، اظهار داشت: من تماس گرفتم و قرار شد زمانی که قلعه‌نویی بازگردد تکلیف را مشخص کنم. با باشگاه هم صحبتی نکردم چون فتح‌الله‌زاده استعفا داده بود که البته شنیدم مورد موافقت قرار نگرفته است.

هافبک تیم استقلال افزود: این روزها به تنهایی تمرینات بدنسازی را انجام می‌دهم که همین باعث شده تا عقب نمانم. من چون با استقلال قرارداد دارم نمی‌توانم با تیم دیگری وارد مذاکره بشوم. اولویت اول من استقلال است و اگر قسمت نشد با این تیم ادامه دهم به تیم دیگری خواهم رفت.

محمدرضایی در پاسخ به این سوال که آیا تصور مواجه شدن با چنین شرایطی را در استقلال داشتید، گفت: ما شرایط خوبی داشتیم و در لیگ هم قهرمان شدیم ولی به یک‌باره همه چیز تغییر کرد. استقلال تیم وابسته به دولت است و باید مورد حمایت قرار گیرد. شاید یک هفته از فصل بدنسازی را از دست داده‌ایم ولی با یک مدیریت خوب می‌توان این عقب ماندگی را در مجموع جبران کرد.

 

کد خبر 2077749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha