۲۹ خرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۰۸

عباسی در گفتگو با مهر:

ساختار بخشی به آموزش بوکس در استان مرکزی در دستور کار قرار دارد

ساختار بخشی به آموزش بوکس در استان مرکزی در دستور کار قرار دارد

اراک – خبرگزاری مهر: رئیس هیئت بوکس استان مرکزی با اشاره به ضرورت توجه به بحث آموزش گفت: ساختار بخشی به آموزش در ورزش بوکس استان از اولویت های کاری این هیئت ورزشی است که در دستور کار قرار دارد.

علیرضا عباسی در گفتگو با خبرنگار مهر  با بیان اینکه در حال حاضر حدود 600 ورزشکار سازمان یافته داریم افزود: هیئت بوکس استان در نظر دارد با تنظیم سرفصل های آموزشی و ابلاغ آن به مربیان بستر آموزش کلاسیک بوکس به ورزشکاران را فراهم کند.

وی در خصوص فعالیت های آینده ی هیئت بوکس استان مرکزی  گفت: در صدد هستیم با برگزاری کلاس های آموزشی برای مربیان سطح کیفی و کمی آنها را بالا ببریم و آنها راباعلم روز بوکس آشنا کنیم، همچنین یکی دیگر از برنامه های هیات بوکس استان بالا یردن سطح کیفی وکمی داوران است که از اهمیت بسیار بالایی برخور دار است.

عباسی به مشکلات پیش روی این رشته ورزشی اشاره کرد و افزود: اگر هیئت بوکس استان بتواند مشکلات مالی خود را با جذب اسپانسر برطرف کند این  استان می تواند میزبانی مسابقات بوکس کشوری راکه آبانماه امسال در رده ی سنی بزرگسالان کشور برگزار می شود را به دست آورد .
 
وی با با بیان این که امیدواریم با توجه به سیر صعودی که ورزش بوکس استان طی چند سال داشته موضوع اسپانسرینگ هم  و بوکس استان میزبانی مسابقات کشوری را به دست آورد ادامه داد: بوکس استان از زمانی که زیر ساخت های لازم را درتعدادی از شهرستانها فراهم کرد پیشرفت قابل توجهی داشته و امیدواریم با ایجاد  زیر ساخت های لازم در شهرستان های دیگر این ورزش را در استان به جایگاه اصلی خود بازگردانیم.
 
رئیس هیات بوکس استان مرکزی در ادامه در خصوص وضعیت داوران این رشته افزود: سال های گذشته داوران شهرستانی جایگاه خوبی در سطح ملی  نداشتند ولی در حال حاضر بوکس استان مرکزی دارای دو داور ملی و 4 داور درجه یک است که این 4 داور نیز در مرحله های بعدی به این سطح ملی ارتقاء پیدا کنند وما شاهد قضاوت های این داوران در ورزش بوکس استان مرکزی باشیم.
 

کد خبر 2080090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha