۱ تیر ۱۳۹۲، ۱۵:۳۴

محمودی خبر داد:

چیستان های مصطفی رحماندوست در شهرری رونمایی می شود

چیستان های مصطفی رحماندوست در شهرری رونمایی می شود

شهرری - خبرگزاری مهر: مدیر کتابخانه شیخ صدوق(ره) در شهرری بیان کرد: مجموعه هفت جلدی "چیستان" با موضوع ترانه‌ های خردسال همزمان با روز جهانی ادبیات کودک و نوجوان در کتابخانه شیخ صدوق(ره) شهرری رونمایی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا محمودی پیش از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران افزود: مجموعه هفت جلدی با عنوان "چیستان" با موضوع ترانه‌ های خردسال توسط انتشارات آبرنگ منتشر شده، در کتابخانه شیخ صدوق(ره) رونمایی خواهد شد.

وی تصریح کرد: در هر جلد از این مجموعه چندین چیستان گنجانده شده که این چیستانها "اون چیه که سفیده؟"، "اون چیه که شیرینه؟"، "اون چیه که قشنگه؟"، "اون چیه که زنگ داره؟"، "اون چیه که قشنگ و مهربونه؟"، "اون چیه که پا نداره" و"اون چیه که دور زمین می گرده؟" نام دارد.

محمودی اضافه کرد: در این مجموعه ویژگیهای اشیایی که کودکان با آنها سروکار دارند، در قالب شعر بیان شده که کودکان پس از خواندن شعرها باید شی مورد نظر را پیدا کنند.

وی عنوان داشت: مجموعه "چیستان ها"، تازه ترین کتاب مصطفی رحماندوست در حوزه کودکان و نوجوان، همزمان با روز جهانی ادبیات کودک و نوجوان در کتابخانه شیخ صدوق(ره) رونمایی می شود.

مدیر کتابخانه شیخ صدوق(ره) ادامه داد: در طی این برنامه از مصطفی رحماندوست نویسنده(شاعر)، پریسا رسولی تصویگر و انتشارات آبرنگ تقدیر به عمل خواهد آمد که علاقه مندان برای شرکت در این مراسم می توانند به کتابخانه شیخ صدوق(ره) واقع در فلکه اول دولت آباد شهرری مراجعه کنند و یا با شماره تلفن 33754041 تماس بگیرند.

کد خبر 2081863

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha