۵ تیر ۱۳۹۲، ۱۷:۴۹

به مدت دو روز/

کارشناسان استانهای کشور اختلالات یادگیری دانش آموزان استثنایی را بررسی می کنند

کارشناسان استانهای کشور اختلالات یادگیری دانش آموزان استثنایی را بررسی می کنند

اراک - خبرگزاری مهر: در کارگروه اختلالات یادگیری دانش آموزان استثنایی کارشناسان استانهای کشوربه مدت دو روز ( امروز و فردا) اختلالات این کودکان استثنایی را بررسی می کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی عصر روز چهارشنبه در این کارگروه با تاکید بر ضرورت ارتقاء آموزش و پرورش از لحاظ تکونلوژی گفت: امروز عصر فناوری و اطلاعات تکنولوزی است و اموزش و پرورش باید تربیت نسل آگاه و عالم به دانش روز دنیا، خود را به پیشرفتهای علمی روز مجهز کند.

سیف الله کریم زاده افزود: دانش اموزان استثنایی باید همچون دانش اموزان عادی دیده شوند و با فراهم کردن بسترهای اموزشی لازم موجبات رشد و تعالی این قشر از دانش اموزان را در جامعه فراهم کند.

گفتنی است کارگروه کشوری اختلالات یادگیری دانش آموزان استثنایی با هدف تعیی سطح علمی کارکنان مراکز یادگیری این دانش اموزان به مدت دو روز و با حضور هشت استان کشور برگزار می شود.

در این کارگروه کارشناسان استانهای لرستان، کردستان، فارس، زنجان، قزوین، تهران و مرکزی امروز و فردا به برسی نقاط ضعف و قوت اولین آزمون تعیین سطح اختلالات یادگیری دانش اموزان را که اسفند ماه 91 برگزار شد می پردازند.

کد خبر 2084784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha