۲۹ تیر ۱۳۹۲، ۱۶:۵۹

سرهنگ امیدی خبر داد:

شروع مرحله دوم طرح تابستانی از 17 مرداد/ کاهش 76 درصدی تصادفات فوتی در استان مرکزی

شروع مرحله دوم طرح تابستانی از 17 مرداد/ کاهش 76 درصدی تصادفات فوتی در استان مرکزی

اراک - خبرگزاری مهر: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: مرحله دوم طرح تابستانی پلیس راهور از 17 مرداد آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ ابوالفضل امیدی٬ ظهر روز شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه در سالن جلسات راهنمایی و رانندگی با اشاره به آغاز مرحله دوم طرح تابستانه پلیس گفت: این طرح تا 31 شهریور ماه سال جاری ادامه دارد.
 
وی با بیان مرحله اول طرح تابستانه امسال نیز از 18 خرداد تا 18 تیر جاری برگزار شده است٬ ادامه داد: این طرح با توفیقات بسیار خوبی همراه بود و تصادفات فوتی در این مدت نسبت به سال گذشته 76 درصد کاهش یافت.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان مرکزی با اشاره به اینکه تصادفات فوتی درون شهری سه ماه نخست امسال این استان نسبت به مدت مشابه سال قبل، چهار درصد کاهش یافته است٬ اظهار کرد: تصادفات جرحی درون شهری این استان نیز در این مدت، 21 درصد کاهش یافته است.
 
این مقام مسوول در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه کاهش تصادفات و تخلفات رانندگی در دستور کار پلیس قرار گرفته است٬ اظهار کرد: توقیف 246 دستگاه خودرو با جریمه بالای 10 میلیون ریال در سه ماه نخست امسال در استان نشان دهنده جدیت پلیس در انی امر است.

سرهنگ امیدی بیشترین تخلفات مربوط به یکدستگاه کمپرسی بنز به مبلغ 57 میلیون و 540 هزار ریال دانست و ادامه داد: کمترین تخلفات هم مربوط به یکدستگاه 206 به مبلغ 10 میلیون ریال بوده است.
 
وی همچنین از صدور هفت هزار و 928 جلد گواهینامه در این مدت در استان مرکزی خبر داد و گفت: از این تعداد، پنج هزار و 905 جلد آن از نوع ب 1، 358 جلد ب2، 244 جلد پ1 و بقیه پ 2 بوده است

کد خبر 2100791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha