۱ مرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۱۴

چهارمین کتاب «قتل در پنج دقیقه» به زودی وارد بازار نشر می‌شود

چهارمین کتاب «قتل در پنج دقیقه» به زودی وارد بازار نشر می‌شود

چهارمین کتاب از مجموعه داستان‌های پلیسی «قتل در پنج دقیقه» به زودی با عنوان «پیانیست» توسط انتشارات جهان کتاب منتشر شده و راهی بازار نشر می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، «نقاب» عنوان مجموعه‌‌ای است که انتشارات جهان کتاب، تحت این عنوان رمان و مجموعه‌داستان‌های پلیسی جهان را منتشر می‌کند. تا به حال آثار نویسندگانی چون پی‌یر بوالو - توماس نارسژاک، شارل اگزبرایا، ژرژ سیمنون و جان لوکاره در قالب این مجموعه به چاپ رسیده است. اما مجموعه «قتل در پنج دقیقه» عنوانی است که برای گروه دیگری از کتاب‌های پلیسی به عنوان زیرمجموعه «نقاب» در نظر گرفته شده است و تا به حال 3 عنوان از آن راهی کتابفروشی‌ها شده است.

«مار اوکیناوا»، «عکس فوری» و «راز غار آبی» عنوان 3 کتابی است که تا به حال در قالب کتاب‌های «قتل در پنج دقیقه» به چاپ رسیده‌اند. این کتاب‌ها شامل داستان‌های پلیسی کوتاه از نویسندگان پلیسی‌نویس آلمانی هستند که کارستن کلمان و ولف برومل دو نویسنده این عرصه، اقدام به جمع‌آوری و انتشار آن‌ها کرده‌اند. در این کتاب‌ها آثار این دو نویسنده و روزنامه‌نگار آلمانی در کنار دیگر پلیسی‌نویسان آلمان درج شده است. کتاب‌های «قتل در پنج دقیقه»‌ از زبان آلمانی و توسط ناصر زاهدی ترجمه می‌شوند.

هر جلد از کتاب‌های «قتل در پنج دقیقه» شامل 20 داستان کوتاه است. تعدادی از داستان‌های چهارمین عنوان از این مجموعه با عنوان «پیانیست» عبارت‌است از: «فراری‌ها» نوشته هانس یاسپر، «خبرنگار و دختر» از لئونارد کوپ، «دفاع از خود» از فیلیپ آلزن، «سوداگریِ پراشتباه» نوشته هانس یاسپر، «زنی برای زندگی» نوشته ویکتور اشپرل، «شبی با لوکاس» اثر فیلیپ آلزن، «پیانیست» از لئونارد کوپ، «پزشک خودپسند» نوشته کارستن کلمان، «عطر افشاگر» نوشته باربارا بئو، «تیری در ساحل برونتی» و «دندان اسب دزدی را باید شمرد» از ویکتور اشپرل.

«پیانیست» با انتشار و خروج از چاپخانه،‌ به زودی با 130 صفحه و قطع رقعی توسط انتشارات جهان کتاب در بازار نشر عرضه خواهد شد.

جلد پنجم مجموعه داستان‌های «قتل در پنج دقیقه» با نام «دیدار در ونیز» تا چندی دیگر منتشر می‌شود.

کد خبر 2102485

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha