۵ اردیبهشت ۱۳۹۱، ۱۰:۵۱

«مار اوکیناوا» مجموعه نقاب را 20 تایی کرد

«مار اوکیناوا» مجموعه نقاب را 20 تایی کرد

انتشارات جهان کتاب با انتشار مجموعه داستان «مار اوکیناوا» شمار عناوین مجموعه رمان‌های پلیسی نقاب را به 20 عنوان رساند که همه این آثار در نمایشگاه کتاب تهران عرضه می‌شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، انتشارات جهان کتاب امسال با 70 عنوان کتاب در نمایشگاه کتاب شرکت می‌کند که 20 عنوان از این کتاب‌ها، متعلق به مجموعه نقاب شامل ترجمه رمان‌های پلیسی مشهور نویسندگان جهان هستند. این مجموعه اواخر سال گذشته با انتشار رمان «چهره‌های تاریکی» نوشته توماس نارسژاک و پی‌یر بوالو نوزدهمین کتاب خود را روانه بازار کرد.

«قتل در 5 دقیقه» نام مجموعه جدیدی است که به عنوان زیر مجموعه کتاب‌های نقاب توسط این ناشر به چاپ می‌رسد. کتاب‌های قتل در 5 دقیقه، مجموعه داستان‌های کوتاه پلیسی هستند و هر کتاب از این مجموعه 20 داستان کوتاه را در برمی‌گیرد. «مار اوکیناوا» مجموعه داستانی پلیسی از نویسندگان آلمانی است که ناصر زاهدی آن را ترجمه کرده و به تازگی منتشر شده است.

کتاب‌های مجموعه قتل در 5 دقیقه تفاوت مهمی با دیگر کتاب‌های مجموعه نقاب دارند و آن تفاوت این است که زبان‌شان با دیگر کتاب‌های نقاب متفاوت است و داستان‌هایی به زبان انگلیسی یا فرانسوی نیستند. از مجموعه قتل در 5 دقیقه، در حال حاضر 2 کتاب دیگر از این ناشر در انتظار نشر به سر می‌برند که یکی از این کتاب‌ها در انتظار مجوز است و دیگری در دفتر ناشر مراحل تدوین و آماده‌سازی را طی می‌کند.

انتشارات جهان کتاب علاوه بر 20 عنوان پلیسی، با 5 عنوان از مجموعه «هزار توی نوشتن»، 5 عنوان از کتاب‌های فلسفی، 5 عنوان از مجموعه کتاب‌های علمی که اگر میسر شود تا زمان نمایشگاه این تعداد به 6 عنوان می‌رسد، 3 عنوان کتاب‌های شعر قطع جیبی، 6 عنوان از مجموعه قند پارسی، 4 عنوان از مجموعه جستارها، 6 عنوان از مجموعه «دانش و فن برای همه» و دیگر عناوین عمومی در نمایشگاه امسال حاضر خواهد بود.

کد خبر 1584856

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha