۲ مرداد ۱۳۹۲، ۲۳:۳۵

حواشی نیمه نخست پرسپولیس - تراکتور؛

کریمی و کاظمیان به سمت دایی نرفتند/ تشویق شماره 8 مقابل چشمان کی‌روش

کریمی و کاظمیان به سمت دایی نرفتند/ تشویق شماره 8 مقابل چشمان کی‌روش

ستاره های سابق تیم پرسپولیس پیش از دیدار این تیم مقابل پرسپولیس به سمت علی دایی و نیمکت سرخ پوشان پایتخت نرفتند.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و تراکتور سازی از هفته نخست سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور که از ساعت 22:15 دقیقه در ورزشگاه آزادی تهران آغاز شد، در پایان نیمه نخست با تساوی بدون گل همراه بود. حواشی این بازی تا پایان نیمه نخست به شرح زیر است:

* اتوبوس حامل اعضای تیم فوتبال پرسپولیس ساعت 20:30 وارد مجموعه ورزشی آزادی شد و به شدت مورد تشویق هواداران این تیم قرار گرفت.

* به هنگام اقامه اذان مغرب و فرا رسیدن زمان افطار، بسیاری از طرفداران دو تیم در اطراف ورزشگاه 100 هزار نفری روی چمن‌ها نشسته بودند و مشغول صرف افطار شده بودند.

* استقبال خبرنگاران از نخستین دیدار لیگ سیزدهم در ورزشگاه آزادی جالب توجه بود و اکثر آنها به خاطر ترافیک قبل افطار، خیلی زود خود را به ورزشگاه رسانده بودند.

* گرمای هوا مشکل بزرگ طرفداران دو تیم در ورزشگاه آزادی بود. هوای دم کرده، تقریبا همه حاضران در ورزشگاه را کلافه کرده بود.

* طرفداران تیم فوتبال تراکتورسازی در جایگاه ویژه استقلالی‌ها مستقر شدند.

* وقتی علی کریمی برای گرم کردن به داخل زمین چمن ورزشگاه آمد همه استادیوم به شدت وی را تشویق کردند. کریمی با چند تن از بازیکنان تیم پرسپولیس نیز روبوسی کرد.

* کارلوس کی‌روش، گاسپار، سیموئز و آقاجانیان با حضور در جایگاه ویژه از نزدیک این بازی را زیر نظر گرفتند.

* علی دایی پیش از آغاز بازی درحالی وارد زمین شد که مورد تشویق هواداران پرسپولیس قرار گرفت. او بلافاصله به سمت نیمکت تراکتورسازی رفت و با مجید جلالی دیدار و روبوسی کرد.

* حضور محمد پنجعلی در جایگاه ویژه جالب توجه بود، این در حالی بود که شیرینی به عنوان سرپرست تیم پرسپولیس روی نیمکت این تیم نشست.

* یکی از مشکلاتی که برخی طرفداران با خرید بلیط اینترنتی با آن مواجه شده بودند این بود که صندلی‌های مورد نظر آن‌ها از قبل تحت اشغال افراد دیگر قرار گرفت و آنها را سرگردان کرد.

* پیش از شروع بازی همه منتظر رویارویی علی کریمی با علی دایی بودند اما کریمی و جواد کاظمیان به سمت دایی و نیمکت پرسپولیس نرفتند، در همین حال نصرتی، ابراهیمی و کریمیان به سمت نیمکت قرمزها رفتند.

* بازی دو تیم قرار بود ساعت 22:15 دقیقه شروع شود اما محسن قهرمانی داور مسابقه با 7 دقیقه تاخیر در سوت خود به علامت شروع دیدار دمید.

* وقتی در سیزدهمین دقیقه بازی داور برای پرسپولیس ضربه پنالتی اعلام کرد، مجید جلالی سرمربی تیم تراکتورسازی به شدت به این تصمیم داور اعتراض کرد.

* برخورد توپ به دوربین عنکبوتی در یکی از صحنه ها جالب توجه بود و باعث تغییر ناگهانی جهت توپ شد.

* در اواخر نیمه اول این دیدار هواداران دو تیم پرسپولیس و تراکتورسازی به شدت علیه یکدیگر شعار داده و شروع فحاشی کردند.

کد خبر 2103841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha