۹ مرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۲۳

گزاش خبرنگار اعزامی مهر از بلغارستان؛

کسب سومین طلای ناشنوایان ایران در المپیک/ دانیالی هم طلایی شد

کسب سومین طلای ناشنوایان ایران در المپیک/ دانیالی هم طلایی شد

سید امیر دانیالی کاراته کای وزن منهای 75 کیلوگرم ایران موفق شد با شکست همه رقیبانش به عنوان قهرمانی و مدال طلای بیست و دومین دوره المپیک ناشنوایان دست پیدا کند. با این مدال جمع مدال های طلای ایران در این دوره از مسابقات به سه رسید.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر از صوفیه بلغارستان، در روز دوم مسابقات کاراته المپیک ناشنوایان که در سالن مجموعه ورزشی نشنال آکادمی صوفیه برگزار می‌شود سید امیردانیالی کاراته کای وزن منهای 75 کیلوگرم ایران موفق شد با اقتدار حریفانی از پرتغال، اوکراین و چین تایپه را شکست بدهد و به فینال وزن خود برسد.  دانیالی در فینال موفق شد ورزشکار ترکیه را با نتیجه 8 بر صفر شکست بدهد تا ضمن قهرمانی، سومین مدال طلای کاروان ایران در المپیک ناشنوایان را کسب کند.

به گزارش خبرنگار مهر، مریم خدابنده و سحر حسینی‌نژاد (تکواندو)، زهرا ابراهیمی (پومسه)، بهاره صفری و عاطفه بعیات (کاراته) و محمد کاظم‌زاده و میثم عابدی (تکواندو)، مهدی بخشی، مجید توکلی، محمد مرادی و محمد امین نعمتی (کشتی فرنگی)، میثم اخوان (کاراته)، تیم کاتای تیمی مردان به مدال برنز دست یافتند، حسین کرمی (پومسه) و میثم قبشه دزفولی (کشتی فرنگی) 2 مدال نقره و محمد خدایار، امیر دانیالی و مژده مردانی (کاراته) 3 مدال طلای کاروان رمضان را بدست آوردند.

بیست و دومین دوره بازیهای المپیک تابستانی ناشنوایان از روز چهارم مرداد در صوفیه بلغارستان آغاز شده و تا روز سیزدهم همین ماه ادامه خواهد داشت.

کد خبر 2107266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha