۹ مرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۳۱

گزارش خبرنگار مهر از بلغارستان؛

دانیالی: آماده بودم و به طلا رسیدم/ در تیمی هم مدال می‌گیریم

دانیالی: آماده بودم و به طلا رسیدم/ در تیمی هم مدال می‌گیریم

سومین طلایی کاروان ناشنوایان ایران می‌گوید در آمادگی کاملی قرار داشته و به همین خاطر موفق شده است مدال طلای المپیک ناشنوایان را کسب کند.

سید امیر دانیالی در گفتگو با خبرنگار اعزامی مهر از صوفیه بلغارستان، پس از کسب مدال طلا در رشته کاراته اظهار داشت: این اولین بار است که مسابقات رزمی در المپیک برگزار می‌شود. پیش از این سه بار قهرمان آسیا بودم و به همین خاطر با آمادگی کامل به المپیک
آمدم.

وی افزود: از کسب این مدال بسیار خوشحالم و حس خوبی دارم. ما فردا پنجشنبه هم در کاراته تیمی شرکت می‌کنیم و امیدوارم آنجا هم مدال طلا بگیریم. جا دارد ضمن تشکر از خانواده‌ام از عبدالمحمدی سرمربی و هوشیار کاپیتان تیم هم تشکر کنم که زحمات زیادی برای تیم کاراته کشیده‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، مریم خدابنده و سحر حسینی‌نژاد (تکواندو)، زهرا ابراهیمی (پومسه)، بهاره صفری و عاطفه بعیات (کاراته) و محمد کاظم‌زاده و میثم عابدی (تکواندو)، مهدی بخشی، مجید توکلی، محمد مرادی و محمد امین نعمتی (کشتی فرنگی)، میثم اخوان (کاراته)، تیم کاتای تیمی مردان به مدال برنز دست یافتند، حسین کرمی (پومسه) و میثم قبشه دزفولی (کشتی فرنگی) 2 مدال نقره و محمد خدایار، امیر دانیالی و مژده مردانی (کاراته) 3 مدال طلای کاروان رمضان را بدست آوردند.

کد خبر 2107277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha